Gjest Tigerjente Skrevet 3. desember 2007 #81 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Vi var å hentet julepynten min tidligere i kveld, og jeg har putlet litt med den nå. Var på langt nær så mye som jeg hadde håpet, og jeg har bla annet ingenting til juletreet. Skal gå igjennom det mer i morgen, men foreløbig innkjøpsliste ser slik ut: * grå/sølv spray * Lilla plast blomster. * Hobbysett julenisser * 1stk 7armet lysestake * 2-3stk stjerner. * Lilla løper til bordet, og kanskje til reolen. * Lilla lys * Bånd til gardinene * Julestjerner Noen som vet om billige julestjerner eller 7armete lysestaker? Endret 3. desember 2007 av Tigerjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. desember 2007 #82 Del Skrevet 4. desember 2007 Okay - vi får håpe det blir :snø: over hele Østlandet fra 20. desember og utover, da kan vi kose oss, da :juhu: Kan gjerne komme før for min del...slik at jeg rekker å få litt julestemning FØR jul.... Det må jo bli snø i hele landet fra 20.desember. Vi har lovet prinsen at han skal få ake.. Han har tilogmed henta fram akebrettet fra kjelleren, og har det på bakpå bilen sin når han kjører rundt huset her.. Det var et skummelt løfte å gi synes jeg Noen som vet om billige julestjerner eller 7armete lysestaker? Jeg ville prøvd Plantasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. desember 2007 #83 Del Skrevet 4. desember 2007 Vi var å hentet julepynten min tidligere i kveld, og jeg har putlet litt med den nå. Var på langt nær så mye som jeg hadde håpet, og jeg har bla annet ingenting til juletreet. Skal gå igjennom det mer i morgen, men foreløbig innkjøpsliste ser slik ut: Noen som vet om billige julestjerner eller 7armete lysestaker? Nille, hvis de har det på dine kanter av landet. Du får kjøpe litt pynt på Ikea, jeg synes de har masse fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. desember 2007 #84 Del Skrevet 4. desember 2007 IKEA ja! Der kan jeg nok klare å lure med meg tigermannen en dag. Vi trenger jo lampe til gangen også! Og stearinlys og pepperkakedeig! Nille kan jeg stikke innom å se på senteret neste gang jeg skal på jobb der. Og plantasjen er med lidl, som jeg tenkte jeg også skulle klare å lure tigermannen på en av dagene;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. desember 2007 #85 Del Skrevet 4. desember 2007 IKEA ja! Der kan jeg nok klare å lure med meg tigermannen en dag. Vi trenger jo lampe til gangen også! Og stearinlys og pepperkakedeig! Nille kan jeg stikke innom å se på senteret neste gang jeg skal på jobb der. Og plantasjen er med lidl, som jeg tenkte jeg også skulle klare å lure tigermannen på en av dagene;) Høres ut som om du kommer til å greie å få kjøpt både det ene og det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. desember 2007 #86 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, hvis overtalelsesevnene mine fungerer denne mnd så skal jeg nok klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. desember 2007 #87 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, hvis overtalelsesevnene mine fungerer denne mnd så skal jeg nok klare det! Hvis du skal få utrettet noe før jul, bør nok evnene fungere denne måneden ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. desember 2007 #88 Del Skrevet 9. desember 2007 Fikk en gledelig nyhet for noen dager siden. Jeg trodde Tigermannen ville feire julen hjemme hos sin familie i år, siden han har snakket endel om det. Jeg og lille prinsen skal feire sammen med pappa, damen hans, mine brødre, farmoren min og tanten min hjemme hos pappa. De har invitert tigermannen også, opptil flere ganger, så for noen dager siden sa han at han ønsket å feire jul sammen med oss, uansett hvor det ble. Snille mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. desember 2007 #89 Del Skrevet 10. desember 2007 Nå har bokklubben sendt de siste tingene jeg har bestilt, så nå vurderer jeg å bestille mer Ser også litt rundt etter økologisk kosmetikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 #90 Del Skrevet 10. desember 2007 Fikk en gledelig nyhet for noen dager siden. Jeg trodde Tigermannen ville feire julen hjemme hos sin familie i år, siden han har snakket endel om det. Jeg og lille prinsen skal feire sammen med pappa, damen hans, mine brødre, farmoren min og tanten min hjemme hos pappa. De har invitert tigermannen også, opptil flere ganger, så for noen dager siden sa han at han ønsket å feire jul sammen med oss, uansett hvor det ble. Snille mannen min. Så koselig at dere skal feire sammen, blir det første gangen med felles jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. desember 2007 #91 Del Skrevet 10. desember 2007 Det blir det! Forige jul reiste jeg til min mor på østlandet, så da var vi ikke sammen. Det blir veldig kjekt i år, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 #92 Del Skrevet 10. desember 2007 Det blir det! Forige jul reiste jeg til min mor på østlandet, så da var vi ikke sammen. Det blir veldig kjekt i år, håper jeg. Det blir det helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. desember 2007 #93 Del Skrevet 10. desember 2007 Bestilt inn det jeg håper kan bli endel av julegaven til en venninne av meg. Må se om det kommer før jul, og om det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. desember 2007 #94 Del Skrevet 11. desember 2007 Noe du skal lage selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2007 #95 Del Skrevet 11. desember 2007 Nei, ikke sånn egentlig. Hun har alltid snakket om solarium, så jeg tenkte kjøpe sol-kort til henne, og fylle på noen kr på det. Også har jeg bestilt skrubb og body-lotion til. Problemet er at jeg har bestilt det fra utlandet, og satser på at det kommer fram før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. desember 2007 #96 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg fant deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 11. desember 2007 #97 Del Skrevet 11. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2007 #98 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg fant deg! tilbake til multi og dallandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #99 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei, ikke sånn egentlig. Hun har alltid snakket om solarium, så jeg tenkte kjøpe sol-kort til henne, og fylle på noen kr på det. Også har jeg bestilt skrubb og body-lotion til. Problemet er at jeg har bestilt det fra utlandet, og satser på at det kommer fram før jul. Det var da en flott presang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. desember 2007 #100 Del Skrevet 12. desember 2007 Det var da en flott presang! Det er bra du syns det! I går var jeg i hobbybutikken og kjøpte røde bånd med gullstjerner på til gardinene mine (som er hvite) Litt forsinket, men men. De lilla blomstene jeg hadde planer om hadde de ikke lengre i butikken, og jeg var stresset, så tror jeg tar det på søndag når jeg har bedre tid. Tesil fikk jeg hvertfall, så nå lukter det jul av teen min! I morgen har jeg helt fri, så i dag tenkte jeg å handle inn litt baketing, også tar vi en bakedag i morgen. Ting jeg har lyst til å lage: * lussekatter * kakemenn * klutcher * Drømmer * Sjokoladekjeks * Delfiakaker * Karameller * berlinerkranser * De som ligner på berlinerkranser, men som er runde og trykka med gaffel.. * marsipan Får se hva jeg får tid til. Har også lyst til å lage klippekrans til søndag, og prøve å få inn den som adventskrans-tradisjon etterhvert. Meeeeeeen, jeg ser jo at listen min er alt for lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå