Gå til innhold

Tigerjentes julekalender


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

I år er første julen meg og min kjære skal tilbringe sammen, og vi har lyst til å gjøre denne julen til en minnes rik høytid for alle i den lille familien vår. Jeg er student og han er fulltidsjobbende, i tilegg har jeg en liten sønn som blir to i desember, så vi har ikke mye tid til overs, og heller ikke så masse penger på en og samme tid, derfor er det lurt å begynne å planlegge litt tidlig, sånn at man kan kjøpe noen julegaver her og noen der, også kan vi sette av litt penger hver mnd.

Jeg har tidligere tenkt at det har vært litt tidlig, selv om jeg har begynt å tenke masse på det, men i går så jeg at mange blader fra treet mitt i hagen hadde gulnet og landa på bakken, i tillegg har regnet kommet for fult, noen sikre tegn på at høsten er her.

Jeg tenkte jeg kunne bruke denne kalenderen til å telle ned, og planlegge mine planer for jula, kanskje noen av dere kan hjelpe meg med tips o.l. også.

Og jada, jeg kopierer fra alle andre juedagbøker, men jeg syns det var så genialt :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

hmm. ting som må planlegges.

* Julegaver - hvem, og hva.

* julekort - hvem.

* Hvor skal vi være i julen?

* Hobbeverksted med unge/søsken ol. Nisser, kort, drops, kaker ol.