Gjest Tigerjente Skrevet 12. desember 2007 #101 Del Skrevet 12. desember 2007 oj... Og ristopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #102 Del Skrevet 12. desember 2007 Ting jeg har lyst til å lage: * lussekatter * kakemenn * klutcher * Drømmer * Sjokoladekjeks * Delfiakaker * Karameller * berlinerkranser * De som ligner på berlinerkranser, men som er runde og trykka med gaffel.. * marsipan Får se hva jeg får tid til. Har også lyst til å lage klippekrans til søndag, og prøve å få inn den som adventskrans-tradisjon etterhvert. Meeeeeeen, jeg ser jo at listen min er alt for lang. Er det serinakaker du mener? Litt av ei liste, ikke slit deg ut! oj... Og ristopper Stopp nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. desember 2007 #103 Del Skrevet 12. desember 2007 Serinakaker ja! Har leta fram oppskriften og skrevet opp handleliste! Blir nok ikke alle nei. Men, skal ikke ristopper ha delfiafett i seg? eller er det jeg som har missforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #104 Del Skrevet 12. desember 2007 Mine har ihvertfall det, bruker samme oppskrift som til delfiakake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. desember 2007 #105 Del Skrevet 12. desember 2007 merkelig! Her står det ingenting om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 #106 Del Skrevet 12. desember 2007 *vet ingenting om berlinerkaker og delfiakranser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. desember 2007 #107 Del Skrevet 12. desember 2007 *vet ingenting om berlinerkaker og delfiakranser* egentlig ikke jeg heller, men jeg må jo prøve meg. Ble nettopp invitert på lysfest i morgen, det blir nok koselig! Endelig et sted som "feirer" luciadagen! Handlelisten er laaaaaaang, men jeg har kuttet ut de vanskeligste tingene, og tar det jeg får tid til i morgen. Skal bli gøy med helt fri igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. desember 2007 #108 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå fikk jeg lyst på lussekatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 13. desember 2007 #109 Del Skrevet 13. desember 2007 I dag lukter det allehånde og klementiner her! Prinsen er kjempeflink til å hjelpe meg å bake, og sier han lager julenisser (hvet ikke hva jeg skal kalle det for jeg - klatter kanskje ) Oppdatering på julegavefronten ble det også i dag JULEGAVER Sitter her å planlegger litt julegaver. Har bestilt noen, og kjøpt noen fra før av. Orange er bestilt, grønn er motatt og ferdig. Mor: Usikker, vin + vinåpner, vannkoker + forskjellige tesorter. Far+ samboer: Kaffekanne + diverse kaffesorter Svigermor: Kaffekanne + diverse kaffesorter Svigerfar: Veldig usikker!! Søster t sambo: perlesett ++ Bror 1; Bok om sykkel, + lappesaker/evt. hjelm Bror 2; Bok om bil, + litt bilting, isskrape, låsolje, hansker, lommelykt, førstehjelpskit, wounderbaum (veit jo ikkje korleis det skrivas) Venninne 1; gavekort på solarium + skrubb og fuktighetskrem Venninne 2; usikker. Hun har nettopp flytta, så kanskje noe sånt.. Prinsen: Maling, pensler, kopper til vann, malingsforkle, malerstativ. Kattene: Godsaker og halsbånd Samboer; Felles tv Farmor + mormor; Såpe med budskap.. + julekaker som vi kan lage. Søskna og resten av familien til sambo tar han seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 16. desember 2007 #110 Del Skrevet 16. desember 2007 Har vært på juleshopping i dag! Julegave listen blir mer og mer utfylt, og ser slik ut nå: JULEGAVER Har bestilt noen, og kjøpt noen fra før av. Orange er bestilt, grønn er motatt og ferdig. Mor: vannkoker + forskjellige tesorter. Far+ samboer: Kaffekanne + diverse kaffesorter Svigermor: Kaffekanne + diverse kaffesorter Svigerfar: Veldig usikker!! Søster t sambo: perlesett ++ Bror 1; Bok om sykkel (fra prinsen) + webcamera Bror 2; Bok om bil, + litt bilting, isskrape, låsolje, wounderbaum, hansker Venninne 1; gavekort på solarium + skrubb og fuktighetskrem Venninne 2; usikker. Hun har nettopp flytta, så kanskje noe sånt.. Prinsen: Maling, pensler, kopper til vann, malingsforkle, malerstativ. Kattene: Godsaker og halsbånd Samboer; Felles tv Farmor: Såpe med budskap.. + julekaker som vi kan lage. Mormor: Bok Søskna og resten av familien til sambo tar han seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. desember 2007 #111 Del Skrevet 17. desember 2007 Snar ferdig jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2007 #112 Del Skrevet 17. desember 2007 wow!!! Her i huset har vi bakt altfor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. desember 2007 #113 Del Skrevet 17. desember 2007 wow!!! Her i huset har vi bakt altfor mye. Mangler vel et par sorter her før jeg er helt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. desember 2007 #114 Del Skrevet 18. desember 2007 Har visst ikke bakt noe ennå jeg, når jeg tenker meg om....bare laget 4 slag godterier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. desember 2007 #115 Del Skrevet 18. desember 2007 4 slag godterier er i grunnen bedre enn sju sorter julekaker som ikke blir spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. desember 2007 #116 Del Skrevet 18. desember 2007 4 slag godterier er i grunnen bedre enn sju sorter julekaker som ikke blir spist. My thoughts exactly.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. desember 2007 #117 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg lager ikke sju sorter. jeg lager i grunnen bare de to som blir spist. Derfor baker jeg pepperkaker for andre gang i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 18. desember 2007 #118 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg baker de sortene jeg vet blir spist, pluss dem som ungene synes det er morsomt å bake, pluss etpar som jeg får lyst til å prøve. Sånn sett så blir mye av bakinga lystbetont. Men samtidig så må det jo spises Løsning: Ta det med på jobb etter jul. Vips borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. desember 2007 #119 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg tar med på jobb før jul. Vips borte. Derfor må jeg bake på nytt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. desember 2007 #120 Del Skrevet 21. desember 2007 Har visst ikke bakt noe ennå jeg, når jeg tenker meg om....bare laget 4 slag godterier.. Godterier er godt, det! Jeg tar med på jobb før jul. Vips borte. Derfor må jeg bake på nytt i dag. Du er snill du, Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå