monique Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg har bestilt mobilabonnement hos noextras. Portering av nr. Har fått simkort. For å gjennomføre porteringen må jeg fylle på kontantkortet. Noe jeg gjorde forrige uke. Fylte på 50kr med mastercard på hjemmesida deres. Men dette har ikke blitt registrert enda, selvom jeg fikk bekreftet innbetalingen på hjemmesiden den dagen jeg fylte på. Så jeg kontaktet kundeservice, og der sier de at jeg må oppgi de 12 første sifrene på kredittkortet jeg brukte. Høres det rart ut eller er dette normalt? Synes porteringen har tatt innmari lang tid. Nesten en måned.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 jeg prøvde for ca 1/2 år siden å bytte til noextras, med portering. Men jeg fikk aldri nytt simkort i posten og etter 3 mailer ga jeg opp og valgte chess isteden. Svar på mailene var bare "vi har sendt det, må ha blitt borte i posten" ! De vil visst ikke ha så mage kunder gitt..
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Hm. Rart. Her gikk det temmelig fort, også for lillesøs og morsan. Men sånt suger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå