Gå til innhold

For ei flink lita jente


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Så er minnesermonien for Steve Irwin over og bilder fra sermonien er nå tilgjengelig for oss som ikke var til stede.

Aller flottest synes jeg bildene av datteren hans er. Der hun stolt står og leser opp sin minnetale foran så mange mennesker. Se det uttrykket hun har i ansiktet! Hun har nok fått med seg en god arv videre på sin vei i livet.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hun er tøff som tør stå foran så mange tusen mennesker. Men, så har hun jo sitt eget show i parken og er vant til å stå på scenen. Jeg ble utrolig rørt når jeg så direktesendingen, var tårer som trillet hele veien gitt :ler: Eneste jeg synes var synd med talen til Bindi var at hun har fått hjelp til å skrive talen... Var noen litt vel voksne ord som ikke passet inn i en 8årings munn... Men, hun fortjener all heder og ære for å takle det så bra :) Tror hun kommer til å være glad for dette når hun blir noen år eldre og skjønner aspektet av farens dødsfall bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en stor iwin fan..... men gikk glipp av minnestunden da vi faktisk ikke har animal planet lengre..... kan tenek meg det var der den ble sendt....

noen som vet om det kommer på norsk tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en stor iwin fan..... men gikk glipp av minnestunden da vi faktisk ikke har animal planet lengre..... kan tenek meg det var der den ble sendt....

noen som vet om det kommer på norsk tv?

Dersom noen har lyst til å sende en hilsen til Irwin-familen, så kan det gjøres her: http://community.discovery.com/eve/forums/a/frm/f/9691947048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden ER virkelig blitt et rart sted. For all del, si ikke din mening for da blir du moderert bort................. fantastisk, helt fantastisk :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Frk Åberg_*

Var det bare jeg som syns det var litt spesielt at et lite barn holder tale for en hel verden rett etter at hun har mistet faren sin? Jeg hørte deler av det på radioen, og hun hørtes veldig fattet ut. Jeg antar at hun ville det selv, men tenker selv at jeg ville skjermet barnet mitt for sånt i en slik stund. Mulig jeg overreagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare jeg som syns det var litt spesielt at et lite barn holder tale for en hel verden rett etter at hun har mistet faren sin? Jeg hørte deler av det på radioen, og hun hørtes veldig fattet ut. Jeg antar at hun ville det selv, men tenker selv at jeg ville skjermet barnet mitt for sånt i en slik stund. Mulig jeg overreagerer.

Hun har nok fått god oppfølging. Hvorfor skjerme når hun fikset det så bra? Hvorfor skjerme når hun kanskje følte dette ville være bra for pappa'n hennes? Se på ansiktet hennes - hun stråler av stolthet og gode minner.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Heh. Jeg leser i artikkelen at hun vil fortsette på sin fars arbeid når hun blir eldre. Hva sier dere nå, dere som sa Terry må slutte med det hun driver med pga barna?

Dette er en helt annerledes familie enn familien Hansen i Norge. Rart folk ikke kan forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun var kjempe flink jeg! Hun skal ha kred for det syns jeg!

Hun var stolt av faren sin og ville si noen ord til han. Barn sørger ikke slik som voksne gjør. De er mer på og av i sin sorg, helt vanlig.

Ble kjempe rørt av talen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er tøff som tør stå foran så mange tusen mennesker.

Heller 300 millioner!

Jeg syntes hun var utrolig søt, og hun klarte å fremføre den i det hele tatt.

Hadde det vært meg hadde jeg grenet så jeg ikke hadde fått frem et ord, og at de ordnene hadde vært hakket.

Hadde nok hatt presentasjons angst når hele verden skal se på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel kald og kynisk jeg da, som ikke syntes det var rørende, bare ubehagelig... Det jeg så av det, var på ingen måte ordene til en 8-åring, så jeg ble bare sittende og lure på hvem som hadde skrevet det og bestemt at hun skulle lese det. Når hun står der og sier noe i retning av (husker ikke ordrett hva det var) at "My dad did this so everybody should love all the animals", virker det så på meg som et svar på en del av den kritikken som har kommet mot han de siste dagene, at min første tanke var at her står det PR-interesser bak, og at det bare er usmakelig. Forhåpentligvis tar jeg feil, men det var det inntrykket jeg satt igjen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. Jeg leser i artikkelen at hun vil fortsette på sin fars arbeid når hun blir eldre. Hva sier dere nå, dere som sa Terry må slutte med det hun driver med pga barna?

Dette er en helt annerledes familie enn familien Hansen i Norge. Rart folk ikke kan forstå.

Tre nøkkelord.

Er du norsk tillater du ikke så lett annerledeshet.

Jantelov.

mysan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel kald og kynisk jeg da, som ikke syntes det var rørende, bare ubehagelig... Det jeg så av det, var på ingen måte ordene til en 8-åring, så jeg ble bare sittende og lure på hvem som hadde skrevet det og bestemt at hun skulle lese det.  Når hun står der og sier noe i retning av (husker ikke ordrett hva det var) at "My dad did this so everybody should love all the animals", virker det så på meg som et svar på en del av den kritikken som har kommet mot han de siste dagene, at min første tanke var at her står det PR-interesser bak, og at det bare er usmakelig. Forhåpentligvis tar jeg feil, men det var det inntrykket jeg satt igjen med.

Da er vel jeg kald og kynisk også, satt igjen med det samme utrykket. Synes slett ikke sånne ting er rørende, bare kvalmende. For det er utnyttelse av små unger som ikke vet hva de gjør..For en sykt pr-kåt familie forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel jeg kald og kynisk også, satt igjen med det samme utrykket. Synes slett ikke sånne ting er rørende, bare kvalmende. For det er utnyttelse av små unger som ikke vet hva de gjør..For en sykt pr-kåt familie forresten!

Så du mener at Bindi ikke visste hva hun gjorde da hun ønsket å si disse ordene om faren sin? hva baserer du det på? Man behøver ikke undervurdere en åtteåring bare fordi hun er ung.

Jeg så en jente som har arvet farens entusiasme, og ikke hørte jeg noe galt i ordene hun brukte heller. Lyden ble veldig svak der hvor kamera filmet moren, men det jeg hørte før og etter ga ikke meg noen dårlige vibber i hvert fall.

Og du mener at familien er sykt PR-kåte? hvorfor det? Fordi de hadde et tv-show og driver en zoo?

mysan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at Bindi ikke visste hva hun gjorde da hun ønsket å si disse ordene om faren sin? hva baserer du det på? Man behøver ikke undervurdere en åtteåring bare fordi hun er ung.

-Jeg  tror faktisk ikke hun skjønner ordentlig at faren er død, når han er "overalt" i aviser o.l Dessuten tror jeg ikke det var hele og alene hennes ord

Jeg så en jente som har arvet farens entusiasme, og ikke hørte jeg noe galt i ordene hun brukte heller. Lyden ble veldig svak der hvor kamera filmet moren, men det jeg hørte før og etter ga ikke meg noen dårlige vibber i hvert fall.

-Nei, selve talen var jo søt, det var settingen jeg reagerte på da.

Og du mener at familien er sykt PR-kåte? hvorfor det? Fordi de hadde et tv-show og driver en zoo?

mysan

-Fordi de lagde underholdning av minnestunden (folk kjøpte billetter som gale, div. kjendiser dukker opp osv. Blir feil for meg, men tydeligvis ikke for deg. Helt greit det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Fordi de lagde underholdning av minnestunden (folk kjøpte billetter som gale, div. kjendiser dukker opp osv. Blir feil for meg, men tydeligvis ikke for deg. Helt greit det)

Nå vet ikke jeg hvem som arrangerte den minnetingen, og det vet kanskje ikke du heller.

At det dukket opp kjendiser der er ikke så veldig rart, kjendiser treffer og blir kjent med andre kjendiser akkurat som vi vanlige dødelige også treffer nye folk i våre "settinger".

Minnestunden ble kanskje gjort på den måten fordi han har satt spor etter seg hos flere folk enn bare den nærmeste familie. Du skal ikke se bort i fra at de har hatt noe i privat regi også, bare for seg og sine nærmeste.

Jeg vet ikke hva jeg selv ville gjort eller tillatt om det var jeg som var gift med en sånn person, men å kalle familien hans sykt PR-kåte synes jeg er litt drøyt faktisk.

Og inngangsbillettene folk kjøpte "som gale", vet vi noe om hva de pengene gikk til? Irwin jobbet jo for truede dyrearter såvidt jeg har fått med meg, så kanskje det hele ble en donasjon til noe innen det området.

Jeg synes man skal la være å dømme folk og kalle dem opp uten å vite hva som ligger bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...