Gå til innhold

Hva er poenget med neglebåndsfjerner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det hører med i mange gjør-det-selv-manikyroversikter men aner ikke hva poenget med det er. Enlighten me! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjøre neglene lengre?

Vet neimen meg ikke. De klipper vanligvis vekk neglebånd når jeg tar pedikyr. Men da bruker de en type saks, ikke en slik neglebåndsdytter som jeg tror du snakker om. Jeg har forresten begynt å be dem om ikke klippe vekk neglebånd, de blir så flisete av det.

Skrevet

Det høres i grunn bare vondt ut tror jeg.

Skrevet

Det er ikke vondt, jeg gjorde det på nmeg selv før, ikke nnå lengere, men det ser utreolig mye finere ut.

Mine neglbånd er så stygge, men før stelte jeg alltid beglene en gang i uka, polerte de oppå også så deet så ut som jeg hadde begle lakk, selv om jeg ikke hadde det..

syke greier.

Nå filer jeg de bare vanlig, og bruker håndkrem av og til, hehe

Skrevet

En neglbåndsskyver skyver neglbåndene forsiktig tilbake. Det finnes også kremer/geleer som myker opp neglbåndene slik at de blir lette å fjerne med en curette. Dette er den skånsomme måten å fjerne de på (blir mye finere på de som til vanlig har tykke tørre neglebånd). Neglbåndssaks bruker på de som har oppflisete neglbånd som stikker ut. For å forebygge tørre og oppflisete neglebånd anbefaler jeg å bruke olje. Min favoritt er Solar oil, den er fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...