Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Nå har vi bestilt oss safaritur til Kenya!! Jeg er så spent.. Det kribler i magen.. Og jeg gleder meg såååå! Er det noen som har vært på slik tur og har ting å dele med meg? Bare for kos, altså.. Jeg har reist såpass mye at jeg trenger ikke akkurat pakketips..
Gjest Gjest_Merethe_81_* Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Oi, så spennende! Fortell hva du har bestilt da
gladidag Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Hei. var på safari i 98! Kjempespennede!!! Vi var på tre dagers tur i Masaimara. Vi såg masse masse dyr, flust av gnu, sebra, sjiraffer, forskellige antiloper, løver, gepard, elefanter, bøfler,struts, flodhest, krokodille, aper, fulger,hyener osv..Skal absolutt reise på safari m ungene en gang, må bare bli 10-12 år først. Storkoste oss fra tidlig morgen til sen kveld. Satt v bålet om kvelden og hørte på spennende lyder og kikket opp på en uendelig stjernehimmel,sukk. Vi var og ti dager på Zanzibar, flott! hvis du er i nairobi, må du spise på en restaurant som heter Carnivore! Der servere de masse vilt. Gnu, sebra, antilope og struts er supergodt!
Elbereth Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Ååå, har så lyst til å reise på safari i Afrika. Gi oss en fyldig rapport når du kommer hjem da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå