Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #21 Del Skrevet 17. januar 2003 Vekk m overflødighetstegnet på kvinnfolk under 45 år!!! De må også ha perfekte bryster og fast mage, og perfekte former!!! Pluss en knall rompe og modellansikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2003 #22 Del Skrevet 17. januar 2003 Vekk m overflødighetstegnet på kvinnfolk under 45 år!!! De må også ha perfekte bryster og fast mage' date= og perfekte former!!! Pluss en knall rompe og modellansikt! Hysj på deg! Folk må da få lov til å eldes. Er ikke utsiden som telles,- det er innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 17. januar 2003 #23 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg for min del ville slett ikke følt meg ufin og ulekker om jeg lå der sammen med en tynn og "skrantete" gutt. For å være ærlig synes jeg det er veldig naturlig at jena er litt "mykere" enn gutten -for dersom gutten er tynn (hvilket er det peneste på gutter) må han jo ha noe mykt og "støte" mot når han ligger oppå, må han ikke? Vi ville vel fått gnagsår begge to om vi var like tynne? AU!! Dessuten synes jeg det er pent at jenter har litt kvinnelige former -litt myke linjer liksom. Man trenger jo slett ikke se kvaps og slapp ut fordet! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leonora (ikke innlogget) Skrevet 17. januar 2003 #24 Del Skrevet 17. januar 2003 Vi ville vel fått gnagsår begge to om vi var like tynne? AU!! Det "læt" bra når man spiller knokkelvalsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slank Skrevet 18. januar 2003 #25 Del Skrevet 18. januar 2003 enig med sexysadi men det gjelder kvinner og. Min mening er at vi snart begyner og ligne Amrikanerne, mange av oss begyner og bli feitere og feitere. Dette er ikke sunt det ser unaturlig ut og drar ned utseende betraktelig. Til dere som synes Erna Solberg, Sponheim eller Tommy i fra senkveld er passe, dere har missforstått de er ikke gode og runde de er overvektige og dem trenger og løpe noen mil for dems egen helses skyld... hilsen en som enda ikke ruller, og er stolt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kåre Skrevet 18. januar 2003 #26 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg syntes vi Nordmenn er blitt altfor feite. Jeg har vært bussjafør i 20 år og ser nå tydelig på dagens tennåringer og 20 åringer at magan oser ut, spessielt på kvinner . Dette er trist og uforsvarlig, jeg sier bare dropp burgern bgynn og gjør no fornuftig, flesk er ekelt æææææææææææææææsdjjjjjjj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå