Gå til innhold

Skadet av katt

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg fikk inntrykk av at det foregikk utenfor boligen, fordi du skriver det hendte ved postkassene. Jeg regner med at de enten ligger i oppgangen eller utendørs, ingen av delene ligger i din egen bolig.

Hunden skal holdes i bånd om du ikke har kontroll over den løs. Noe du tydeligvis ikke har.

Jeg har allerede skrevet at jeg bor i blokk og at hendelsen skjedde i oppgangen. Siden du bruker ordet "kontroll" sikter du kanskje til politivedtektene for Oslo. Og kontroll har jeg så absolutt, mer enn de aller fleste, og hunden har toppresultater i flere tester for sin psyke. Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg hadde langlinen på den eller ikke. Og uansett, jeg føler meg hjemme de to etasjene jeg går opp til leiligheten. Her var det tross alt en løskatt uten tilhørighet som hadde angrepet flere vettskremte hunder og angrep min for andre gang. Du finner ikke en hundeekspert som utfra denne historien vil klandre meg eller hunden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katta er dau. Etter hva jeg har forstått så daua den fort og gæli' også. Synes ikke du skal bekymre deg så mye mer over dette i det hele tatt.

Skrevet

^^ Enig. Og i tillegg er en rasehund verdt tusenvis av kr. Hadde ikke hunden tatt affære selv, hadde jeg forsøkt å spore opp katteeieren, krevd erstatning for traumene hunden ble påført også krevd katten avlivet.

Skrevet
^^ Enig. Og i tillegg er en rasehund verdt tusenvis av kr. Hadde ikke hunden tatt affære selv, hadde jeg forsøkt å spore opp katteeieren, krevd erstatning for traumene hunden ble påført også krevd katten avlivet.

Erstatning for traumer en hund har blitt påført?? Det er en sak som en aldri kunne vunnet!!

Skrevet

:ler::ler::ler:

ja jøss.... :ironi:

Skrevet (endret)

Merkelig tråd. Vil TS ha sympati? Kjeft? Oppramsing av Norges lover? :klø:

Edit: Helvetes tastatur!

Endret av Hu i Svingen
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Her var det mange mennesker med stor fantasi som lager historier og tillegger meg synspunkter og egenskaper som ikke stemmer med virkeligheten. For det første: De som ikke kan forestille seg hva det vil si å få katters hjørnetenner med full kraft inn i fingerledd, vet mye mindre om katter enn jeg. Jeg vil mye heller ha 3 cm hjørnetenner fra hund inn i en muskel !! Og da denne vonde episoden skjedde sto jeg ved postkassene, mens hunden min var på vei opp første avsatsen. Jeg så katten fly på hunden min igjen, nølte et sekund - ikke flere, og da var det for sent. (I første episoden slengte jeg meg over hunden og grep katten) Det hele var over på max fem sek. Jeg var flere meter unna. Så får dere i fantasien se for dere en pyse eller kattehater. Det er langt fra virkeligheten. Og episoden gikk faktisk veldig inn på meg.

Katten min leker og biter hver dag og stikker klørne oppunder neglene på meg ved uhell. Jeg vil da ikke drepe den for det.

Skrevet
Merkelig tråd. Vil TS ha sympati? Kjeft? Oppramsing av Norges lover? :klø:

Edit: Helvetes tastatur!

Merkelig! Jeg har da lest noen tråder der de h.. løshundenen jager og angriper katter. (Min jager forresten ikke katter) Her var det en motsatt historie. Er det da så merkelig? Sympati trenger jeg ikke. Heller ikke hunden. Kanskje jeg håper katteeiere tenker seg litt om. Sånt kan skje. Når noen spør om jeg kjenner til båndtvang, svarer jeg. Er ikke dette en diskusjon da.

Kjeft! Ja, jeg vet hendelsen ville provosere. Jeg klarer aldri å slutte å la meg fasinere av hvordan enkelte "lager" sin egen historie av hva de leser...

Tor og Kåre er forøvrig samme person - jeg rotet litt, heter Kåre - Tor er nick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...