Drua Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Mener jeg har sett at det finnes kakeform hvor underdelen kan brukes som fat, og som det i tillegg er lokk med bærehåndtak i ett? Hvor har de sånt noe?
Gjest Fruktfat Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 mener det er fra porsgrund, det fåes bl.a på christiania glasmagasin.
Drua Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 Seriøst? Det jeg så var noe litt plastikkaktig, ihvertfall lokket. Kakeform av plastikk er kanskje ikke så lurt, det vil jo smelte Jeg skal se litt etter det ja, takk for tips!
Sin Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Den fra Porsgrund er det ikke bærehåndtak på, men den er grei å bruke uansett, særlig til ostekake og oreokake ol. Jeg har en annen type med bærehåndtak på lokket, men der kan ikke formen brukes som serveringsfat. Liker ikke å bære den i håndtaket dog, redd for at formen skal løsne fra lokket så kaken går i gulvet.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Hvis du har en Skeidar-butikk i nærheten så kikk etter det der. De har noen flate rektangulære med håndtak - de jeg har sett er blå /blanke og koster rundt 100 kroner. Tror også at Glasmagasinet vil ha andre varianter en Porsgrund sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå