Kayli Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 I etterkant av en antibiotikakur har jeg fått soppinfeksjon i underlivet. Lørdag kjøpte jeg kombinasjonspakningen til Canesten, og brukte stikkpille og salve over natten. Likevel klør jeg fortsatt! Hvorfor forsvinner det ikke? Hva kan jeg gjøre?
Saeria Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Det kan hende du trenger noe sterkere for å få bukt med soppinfeksjonen. Kanskje en tur til legen kan ha noe for seg? Å klø pga. sopp er no dritt!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg har erfart at det kan klø litt en stund etterpå før det blir bra. Men ikke noe mer enn en dag, kanskje to. Noen ganger, når jeg har vært "sterkt angrepet" har det ikke virket med den pakken som har en stikkpille+krem. Da har jeg kjøpt den med 3 i (eller er det 5?), og da har det hjulpet. Noe dritt å holde på med i dagevis, men noe dritt å gå rundt og klø av også Jeg har alltid blitt kvitt det uten å prøve noe annet enn Canesten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå