Gå til innhold

At jenter raper

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg raper ofte etter at jeg har drukket brus. Greit eller ikke; må man så må man :ler:

Skrevet

hahaha,samme her. Bedre at lufta kommer ut den veien tross alt... :legrine:

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Av og til må man rape. Det ligger i menneskets natur enten man er kvinne eller mann. ;)

Skrevet

Gubben raper, hunden raper og, tro det eller ei, jeg raper også. Nå synes jeg imidlertid at alle, unntatt hunden, bør holde seg for munnen å gjøre det litt diskret.

Skrevet

altså..nå tenkte jeg på å rape høylytt.Det er så mange som synes det er ok at menn raper høylytt,men vi kvinner skal liksom ikke kunne rape så andre hører det vi da..?

Skrevet

Synes ikke det er noen forskjell på menn og kvinner der nei. Det er ikke pent å rape høylydt i offentlighet uansett hva man har mellom beina!

Jeg raper høyt hvis jeg er alene (eller sammen med mannen, han bryr seg ikke) - eller hvis den bare kommer og jeg ikke har kontroll... :sjenert:

Skrevet
altså..nå tenkte jeg på å rape høylytt.Det er så mange som synes det er ok at menn raper høylytt,men vi kvinner skal liksom ikke kunne rape så andre hører det vi da..?

Jeg har ikke akkurat inntrykk av at mange synes det er spesielt ok at menn raper høylytt. :ler:

Litt diskret burde alle kunne klare. Jeg kan ikke rape skikkelig, så jeg unngår hele problemstillingen. ;)

Skrevet

Jeg raper når jeg må. Men er det flere tilstedet enn mann og barn prøver jeg å være litt diskrè, men det er ikke alltid så lett :ler:

Skrevet

Jeg raper diskret når jeg er ute blant folk. Er jeg hjemme med mannen så raper jeg. :ler:

Skrevet

Greit å greit..

Det kommer jo an på situasjonen å da.

Må jo kunne begrense seg litt.

Selv om lufta må ut igjen så, kan man være diskre.

Skrevet

Det er ikke forskjell på kjønn her. Det er veldig ugreit å høre på høylytt raping uansett hvem det kommer fra. Babyer og dyr unntatt.

Skrevet

jeg raper der det passer meg. og er dermed ikke så fryktelig sjarmerende til tider :P

Skrevet

Jeg er ute av stand til å "rape med vilje", men det kan hende en sjelden gang at det kommre opp noe luft, og da er det ikkeå lett å hindre det heller.

Men å rape høylytt "bevisst" er ikke "pent gjort" uansett hvilket kjønn man er av.

Men luften må ut, opp eller ned, enten man er kvinne eller mann.

Skrevet

Synes raping er like ekkelt uansett hvem som gjør det.

Skrevet

Både jeg og sambo prøver å rape så stille som mulig, men må innrømme at jeg synes det er barnslig morsomt å rape skikkelig høyt en gang i blant :ler: Vel og merke bare i sambos selskap ;)

Skrevet

Når andre enn familien er til stede, raper jeg bare lavt, sånn at luften bare visler lydløst ut (er iallefall det jeg forsøker på :ler: )

Hjemme, dog, er det andre saker. Der er det nærmest konkurranse om å få til de høyeste/lengste rapene. Får man til en skikkelig brøler, vanker det som regel gratulasjoner.

Hvis man har små barn er det jo en annen sak, de må jo lære at å rape i "offentlighet" Ikke er noe alle setter pris på, og det er ikke så lett å holde rede på når det er ok og når det ikke er det. Så da blir vel regelen at man unngår det til de er gamle nok tli å skjønne forskjellen.

Skrevet
Hjemme, dog, er det andre saker. Der er det nærmest konkurranse om å få til de høyeste/lengste rapene. Får man til en skikkelig brøler, vanker det som regel gratulasjoner.

Fysj, jeg blir kvalm!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...