Gjest Gjest_melody_* Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 er dette lov? en team aylar-medlem legger ut nakenbilder av andre i bloggen sin (se lengre ned). jeg lurer på om dette er lovlig? http://charlottefredriksen.blogg.no/
Susannah Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Man må ha brukernavn og passord for å se dette.
FrøkenHobart Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Eneste jeg ser nakenbilde av der er en hund!? Sikkert i Aylar-stallen hun også.... Burde spurt hunden først ja, helt enig!
Gjest allium Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Det er ikke lov uten samtykke fra den som er avbildet, og det gjelder enten personen er naken eller ikke. Ref. Åndsverkloven §45c.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 bildene er tatt vekk nå. var bilde av en naken mann med stå, og ei naken jente som skreva. hvor hun som eier bloggen skrev: hora mi og kuken til ***** men dem er tatt vekke.
Gjest Gjest1 Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 bildene er tatt vekk nå. var bilde av en naken mann med stå, og ei naken jente som skreva. hvor hun som eier bloggen skrev: hora mi og kuken til ***** men dem er tatt vekke. ← :klø: Jeg har vært innom den bloggen av og til, og har aldri sett sånne bilder der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå