Gå til innhold

Å snakke dritt om andre foraer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har jo den berømte mote.no-tråden her, og på Asylet har de en lignende tråd om kg.

Hva synes du om slike "forum-kriger"? Jeg synes det er helt tåpelig. Jeg kan skjønne at noen vil få ut frustrasjon om de nærmest er blitt mobbet vekk fra et forum eller lignende, men at det skal startes tråder som kun er for å slenge generelt dritt om andre foraer er en uting. En ting er at sånne startes, men at de fortsetter i over 40 sider, jfr mote.no-tråden, skjønner jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er tåpelig og ødeleggende. Etter tråden om mote.no fikk Towelie et skikkelig gjestekjør mot seg. Resultatet av det var at hun sjikanerte alle gjester. Så klart noe sånt er ødeleggende.

Gjest Kaffomann
Skrevet

mote.no har jeg ikke lest, men det som er i tråden på asylet er jo ikke noe annet enn det som kommer fram her. Jeg ser ikke det elt store problemer om at folk har frustrasjonstråder mot andre foraer.

Skrevet

Hva jeg syns om det.

Jeg syns det kan vitne om at disse brukerne burde få seg et liv ute i verden og ikke kun sitte pal foran PCn. :)

Gjest Kaffomann
Skrevet
Jeg syns det kan vitne om at disse brukerne burde få seg et liv ute i verden og ikke kun sitte pal foran PCn. :)

Hos seg selv kjenner man andre.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg er modde på et annet forum. Der har vi som regel å ikke diskutere andre foraer og det synes jeg er en grei regel.

Skrevet
Hos seg selv kjenner man andre.

Et godt ordtak som ofte kan stemme, men ikke i dette tilfellet. :)

Gjest Gjest_Irma_*
Skrevet

Jeg er både på KG og Asylet. Har lest den tråden der som blir nevnt, og skjønner ikke at den er noe å ta på vei for. Den som blir mest fornærmet er kanskje den som føler seg truffet?

For meg er dette ikke noe stort problem. Jeg diskuterer det jeg har på hjertet, om det er politikk, hårsjampo eller menneskers oppførsel (på nett eller RL).

Gjest Kaffomann
Skrevet
Jeg er både på KG og Asylet. Har lest den tråden der som blir nevnt, og skjønner ikke at den er noe å ta på vei for. Den som blir mest fornærmet er kanskje den som føler seg truffet?

Litt merkelig å ta kritikk av et forum man er medlem i personlig, ja.

Skrevet

Jeje. Får vel spisse orda våre litt om denne forumkrigen skal ta av..

Skrevet
Jeje. Får vel spisse orda våre litt om denne forumkrigen skal ta av..

:ler:

Skrevet
Jeg synes også det er tåpelig og ødeleggende.  Etter tråden om mote.no fikk Towelie et skikkelig gjestekjør mot seg.  Resultatet av det var at hun sjikanerte alle gjester.  Så klart noe sånt er ødeleggende.

:ler: nice to have a "fan". Jeg sjikanerer alle gjester ja, så klart :)

Skrevet

hehe.. sånn er det vel bare, og vill alltid være? kg blir jo diskutert gansek mange steder faktisk ;)

Skrevet

All PR er god PR sier man, og i dette tilfellet tror jeg jaggu det stemmer. Nye klikk for KG og penger i kassen. ;)

Skrevet

:ler: tja - Kg er vel ikke av de verste steder å "henge"

meen - om man har et behov for i "lage" noe å krige om bør man kanskje søke hjelp andre steder enn i et nettforum..........

Og det gjelder både KG, Asylet og alle andre fora man kan "krangle" i............

Skrevet
:ler:  tja - Kg er vel ikke av de verste steder å "henge"

meen - om man har et behov for i "lage" noe å krige om bør man kanskje søke hjelp andre steder enn i et nettforum..........

Og det gjelder både KG, Asylet og alle andre fora man kan "krangle" i............

Hehehe ja, og er man riktig heldige får man kanskje litt "drops"? ;)

Gjest Ninakanin
Skrevet
Hva jeg syns om det.

Du sier ofte akkurat dette i flere forskjellige diskusjoner her inne, og jeg må si jeg har lite til overs for sånn åpenbar mangel på respekt for de som faktisk ikke "har et liv" i kortere eller lengre perioder, det være seg fødselspermitterte, sykemeldte, eller folk som av andre grunnen ikke kommer seg over dørstokkmila.

Da kan et forum være "alt", og kriser der føles virkelig på kroppen.

Ikke alle her like "snasne" som deg, og det synes jeg en kvinne med ditt intellekt snart burde forstå :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Og med det mente jeg altså at det er klart det er "teit" å henge ut andre fora, men på en annen side kan jeg forstå at enkelte føler behov for det om de som sagt *trenger* disse stedene for å ikke bli HELT sprø :)

Skrevet
Du sier ofte akkurat dette i flere forskjellige diskusjoner her inne, og jeg må si jeg har lite til overs for sånn åpenbar mangel på respekt for de som faktisk ikke "har et liv" i kortere eller lengre perioder, det være seg fødselspermitterte, sykemeldte, eller folk som av andre grunnen ikke kommer seg over dørstokkmila.

Da kan et forum være "alt", og kriser der føles virkelig på kroppen.

Ikke alle her like "snasne" som deg, og det synes jeg en kvinne med ditt intellekt snart burde forstå :)

Og akkurat noe sånt gjør vel at man burde tenke litt nøyere over det C skriver. Hvis man føler at et nettfora er "alt", så er det noe alvorlig galt på ferde.

Dette har ikke noe med mangel på respekt å gjøre (lærer du forresten aldri?). Hvis man har blitt så avhengig av et nettorfora at det styrer ens liv, så må man gjøre alt for å komme seg bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...