Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 kjente i dsag at jeg hadde litt vondt i halsen. Tok nå ett speil og skulle se om jeg var rød i halsen (på de slimhinnene ved siden av tungen som pleier å bli litt rød når en har vondt i halsen) Den på venstre side er hel, men litt rød aktig da, men på andre siden er det mer som ett hull inn i skinnet!!! et lite hull ca en millimeter, men det er tydlig. Ser ut som at det er noe gult puss ved siden av.. Men nå blir jo jeg redd for hals kreft og alt slags!! Går faktisk på skole hvo jeg ikke kan være borte mer enn 10% så bestiller jeg en legetime nå får jeg ikke tatt eksamen.. så før jeg gjør det, er det noen med erfaringer på dette? er 24 år og røker.
Gjest StoreSky Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Sikkert bare halsbetennelse, som er en fellesbetegnelse for ulike halseinfeksjoner. Hvis du ikke har feber, så skyll/gurgle med lunkent saltvann -flere ganger daglig.
Gjest Tanita Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Hvis du har et hull, er det best å ta en time til legen så snart som mulig for å eventuelt avkrefte noe alvorlig. Munnen er ofte det første stedet hvor sykdommer i kroppen viser seg.
ashera Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Hvis dette er bak i halsen, på siden av tungeroten, høres det ut som en betent mandel. I mandlene er det groper og hull hvor det kan sette seg pusspropper. Jeg tror også at dette er en halsbetennelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå