nostalgia Skrevet 20. september 2006 #21 Skrevet 20. september 2006 Lavendelblått soverom har jeg. Nydelig og avslappende farge som jeg har hatt i flere år og ikke gått lei av ennå
Lenemor Skrevet 20. september 2006 #22 Skrevet 20. september 2006 Jeg har tre vegger som er hvite og en som er turkis! Den turkise veggen blir da som en stor sengegavel. Turkis rullgardin, puter osv.
Gjest Inspirasjon Skrevet 21. september 2006 #23 Skrevet 21. september 2006 Du kan evt. ta en titt på disse hotellrommene for inspirasjon (ser de har hvite vegger, men akk så forskjellig med ulikt tilbehør): http://www.kjendis.no/2006/05/09/465746.html
Gjest Inspirasjon Skrevet 21. september 2006 #24 Skrevet 21. september 2006 For mer inspirasjon: http://www.ifi.no/main.jsp?content=/doc/Me...overom_meny.htm (finner fargekode/-navn der)
Plonk Skrevet 21. september 2006 #25 Skrevet 21. september 2006 Vi har blått soverom. Veldig behagelig. Vi malte med en lysblå som vi ble veldig misfornøyd med, og da svampet jeg over med en mørk blålilla farge som het Fjellveronika. Og det ble bare helt knall. Men vi er glad i farger på veggene, vi har ikke ramlet om kull for den trenden med at alt skal være hvitt eller "kaffe latte" og andre katalogfarger
Knøttet Skrevet 21. september 2006 #26 Skrevet 21. september 2006 Vi har hvitt soverom. Vi leier, så det hadde ikke vært førstevalget mitt til farge. Hvis jeg kunne velge tror jeg jeg hadde gått for en rolig lavendelblå farge, det blir rolig og avslappende, noe som passer perfekt på soverommet:) Rødt bør man passe seg for når det gjelder soverom, man påvirkes av fargene, og rødt er ikke en farge det er godt å sove i, men derimot er det nok bra for den seksuelle delen Hvis man skal ha rødt på soverommet kan men heller ha én vegg som er rød, og de andre veggene i en mer nøytral farge.
Mint Skrevet 21. september 2006 #27 Skrevet 21. september 2006 Jeg har en helt fantastisk flott farge på mitt soverom som heter Kandelaber. Lys, kald lilla. Veldig flott til sorte og hvite møbler. Gjør seg best i rom vendt mot øst eller vest.
MarianneHR Skrevet 21. september 2006 #28 Skrevet 21. september 2006 Vårt soverom er malt i fargen Lys Toscana. Driver nå og pusser opp gjesterommet. Der blir det panel med fargen Risør.
Moonchild Skrevet 21. september 2006 #29 Skrevet 21. september 2006 Jeg har en lys, lys gul som heter morgengry fra Butinox. Passer veldig godt inn i et østvendt soverom, blir for gult i et vestvendt.
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2006 #30 Skrevet 22. september 2006 vi har en dus gråfarge på soverommet, samt detaljer i litt mørkere grått. og lilla gardiner og sengeteppe... knalldeilig, synes jeg ← Helt min smak det her. Har du et navn eller fargekode på gråfargen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå