Gjest pøh Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hilken farge/farger har du eller ønsker du å ha på ditt soverom? Skal pusse opp og trenger inspirasjon... Jeg er veldig glad i grønne nyaser, men er veldig usikker..
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jeg liker best helt hvitt, det er lyst og lett, og man kan kombinerer gardiner og sengetøy i det uendelige
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg liker også å ha det lyst, gjerne hvitt. Men jeg elsker også varme, grønne farger. Lindegrønt er veldig fint.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Jeg har en grønnfarge som heter "Glass" på mitt soverom. Nydelig til møbler/tekstiler i sort og hvitt. nero
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 (endret) Hvitt, her også. Ikke sterilt hvitt, men en tone varmere. Ser fortsatt ut som hvitt, men ikke så tungt for øyet. Jeg syns det er lettere å slappe av i helt lyse soverom. Ikke så mye som forstyrre tankene. Og ikke minst er det som Evelina sier uendelig mange muligheter for farger på tekstiler. Endret 19. september 2006 av Clementine
Gjest Egghvit Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Vi har egghvit 0502Y. Den fargen begynte vi å male ulike rom med for 12 år siden, og er enda ikke lei av den. Har brukt både sterke farger til, brun- og beigetoner og enda mer nøytralt som hvitt. Alt har passet inn.
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Rommet mitt er brunt. Litt mørk søttitallsfarge.
Leo Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Jeg har en grønnfarge som heter "Glass" på mitt soverom. Nydelig til møbler/tekstiler i sort og hvitt. ← Har du fargekode og/eller leverandør på den malingen, nero? Jeg synes for øvrig hvitt eller duse grå/grønne/grå toner er fine farger på soverom.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 ja den "glass" fargen hørtes spennende ut, vil gjerne vite mer om den. Har ikke sansen for hvite soverom, minner om sykehusvegger... vil at mitt soverom skal være som en liten "oase" , hvor jeg kan slappe av og kose meg etter en lang og slitsom dag.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 Jeg har en farge som heter Solfall fra Strax kolleksjonen på mitt rom, lys lys gul, nesten kremfarge. Ble kjempefornøyd med den.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Hadde grønt rom veldig lenge - det var beroligende men over tid ble det litt for mørkt på rommet. Nå er det en en av de mange hvitfargene som finnes for tida, og det er veldig bra. Skal det være lunere henger jeg opp mørke tunge gardiner og skifter sengeteppe / puter. Er det varme dager beholdes den hvite, litt kjølige stramme stilen på rommet. Perfekt !
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #12 Skrevet 20. september 2006 Har du fargekode og/eller leverandør på den malingen, nero? Jeg synes for øvrig hvitt eller duse grå/grønne/grå toner er fine farger på soverom. ← Har ikke fargekoden men tror det er Jotun Lady. Et stykke ned på denne siden finner du bilde av et rom som er malt i samme farge: http://www.bobyggogbolig.no/Articles/Misc/....htm&UnderID=30 nero
Gjest Gjest1 Skrevet 20. september 2006 #13 Skrevet 20. september 2006 Jeg synes for øvrig hvitt eller duse grå/grønne/grå toner er fine farger på soverom. ←
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #14 Skrevet 20. september 2006 Vi har en lyseblå farge som heter Risør. Liker den veldig godt.
Gjest seroxata Skrevet 20. september 2006 #15 Skrevet 20. september 2006 vi har en dus gråfarge på soverommet, samt detaljer i litt mørkere grått. og lilla gardiner og sengeteppe... knalldeilig, synes jeg
Ciara Skrevet 20. september 2006 #16 Skrevet 20. september 2006 Mitt neste soverom skal være lysegrått
Gjest Anneli Skrevet 20. september 2006 #17 Skrevet 20. september 2006 Jeg malte nettopp mitt soverom i fargen "lys lime" fra Lady. Det ble kjemepfint. Frisk farge som samtidig er varm. Passet i alle fall veldig godt på vårt soverrom! Lady fargekolleksjon
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #18 Skrevet 20. september 2006 Jeg leier for tiden, så rommet mitt er hvitt. Jeg drømmer dog om mørkelilla, eller mørkerødt.. Litt sadomasoschistisk schwung over det. Men jeg vet ikke om jeg kommer til å faktisk få et slikt rom noen gang, det blir jo veldig mørkt, noe som passer veldig bra til enkelte settinger, og ikke fullt så bra til andre.
kitekatt Skrevet 20. september 2006 #19 Skrevet 20. september 2006 Vi har enda ikke malt, men har kjøpt fargen Fransk Grå til soverommet vårt. Tror det blir fint. den er ganske varm med endel rødt i. Virket ikke grå i det hele tatt syntes jeg...
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2006 #20 Skrevet 20. september 2006 Hvitt. Hvis jeg skulle male, ville jeg hatt teracotta-farve. (varm og lun farve)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå