Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hei!! Begynner å bli fortvilet nå.. Går på pillen, men har nå blødd masse (klumpete og vemmelig..) i over to uker!! Har vært hos gynekolog, og det ser normalt ut.. Min "vanlige" mens kommer i morgen. skal dra å få tatt blodprøver for å sjekke mer. Hva kan dette være da?? Noen som har hatt det slik??
Festus Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 (endret) Jepp.... Prøvde flere forskjellige, men samme resultat; "mensen" ga seg litt etterhvert.. slik at det bare ble "rester" som kom... hver dag i nesten ett år... da gadd jeg ikke mer og slutta med pillen... Jeg tåler rett og slett ikke p-piller! Se det an et par uker til, evt en måned til. Har det ikke gitt seg - skift til annen pille. Blir det samme nøda igjen får du vurdere hva du skal gjøre... Er ikke alle som tåler pillene... Jeg tålte dem før, gikk på p-piller fra jeg var 16 til jeg var 23.. ble gravid - fikk ei flott datter... satte inn hormonspiral... tok den ut igjen (ville bli gravid, men fikk så vondt i bekkenet (har bekkenløsning fra svangerskapet ennå - 12 år etterpå...) at det ble lagt på en diiiger isklump). Begynte så på p-piller igjen.. og blødde og blødde og blødde.... Ønsker deg lykke til, og håper det gir seg! Ikke noe koselig å gå rundt med blødninger hele tida!! Endret 19. september 2006 av Festus
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 takk for svar! Skal iallefall ikke gå å blø så lenge.. Gitt også på pillen (et annet merke) før jeg fikk barn. Så kanskje det bare ikke går nå..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå