Gjest Søt Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Har siden igår følt .. en slags "nummenhet" i armen. Vært litt ubehagelig et par ganger.. Men ikke noe verre. Nå var jeg på toalettet tittet jeg på armen. Og så at jeg hadde blåmerker nedover armen, og rundt såret der "inngrepet" ble gjort.. Reagerte noen andre også slik? I tillegg har jeg hatt blødninger hver dag siden jeg tok den ut.. (for å ikke snakke om perioden før jeg tok den ut. ) Noen andre som har hatt det sånn? Begynner å bli luuuut lei den pstaven. Angrer som f*** på at jeg tok den
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Den nummenheten du kjenner er nok nervene som har blitt berørt under "ingrepet". Blå merkene er pga at blodkar har blitt punktert. Blødningsforstyrrelser er nok pga hormonelle endringer i forbindelse med pstaven (den inneholder jo hormoner). Selv har jeg ikke hatt p stav, men hormonspiral, og tok den ut pga mye lunefulle bivirkniner på lang sikt. Jeg tror likevel dine oppdagelser er ganske vanlige i forhold til situasjonen.
Henna Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Fikk det blåmerket på størrelse med bunnen på en halvliterflaske når jeg satte den inn jeg. Har ennå ikke tatt den ut, men skal vel gjøre det snart. Gjorde det vondt å ta den ut? Gruer meg for det jeg....
Gjest Søt Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 er akkurat som når du får den inn.. Du kjenner ingenting bortsett fra stikket til bedøvelsen.. Men det går så fort, at det ikke eer vondt
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Du gjennomgår akkurat det samme som meg da jeg tok den ut. Blåmerker, ja - men de forsvinner. Blødninger verre enn always dess lenger jeg hadde den %/#¤ staven!! Humøret på bånn og sexlysten totalt borte!! Nei, de hersens p-stavene burde vært forbudt for sånne som oss!! Blødningene gir seg etter en uke (?husker ikke akkurat nøyaktig hvor lenge) etter at p-staven er fjernet (hos meg hvertfall). Det var deilig å komme inn i skikkelig syklus etterhvert. Lykke til!
Gjest Søt Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Ja, nå er det over en uke siden jeg tok den, og virker ikke som blødningene kommer til å stikke av. Og jeg skal på cruise i helgen!! HAT TIL P-STAV!!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Jeg kunne ikke vært mere fornøyd med min, men den skal ut i oktober, da har jeg hatt den i 3 år uten noen problemer.
Gjest Tweek Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 ÅÅÅ, jeg har hatt den inne siden 1.september! Har ikke hatt noe problemer, utenom at det var ekkelt å ta på den de første dagene, og jeg klarte ikke la være og pelle på den! Men de siste dagene har det kløtt på p-staven og rundt den, ikke hele tiden men litt. Og i går fikk jeg "mensen" heller lyserosa utflod, og bare litt. Og litt i dag å. Så annehver gang jeg går på do føler jeg.. Er det normalt? g hvor lenge skal det vare?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Tweek: Jeg hadde p-staven i et halvt år. Først 2 måneder uten blødninger i det hele tatt. De neste 4 månedene hadde jeg konstant blødning helt til jeg fikk den fjernet. Begynte med lyserosa utflod sånn som du beskriver. Ikke store mengder, men blødning hele tiden. Nei, den staven var ikke noe for meg!
Henna Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Er nok ganske forskjellig hvordan man reagerer på denne staven, slik det også er med p-piller. Har aldri hatt noen bivirkninger av noen prevasnjonsmiddel. Menstruasjon har jeg ikke sett noe til siden jeg satte inn staven noe som passer meg ypperlig. Mne jeg er kanskje av det heldige slaget jeg da...
Gjest Søt Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Tweek: Jeg hadde p-staven i et halvt år. Først 2 måneder uten blødninger i det hele tatt. De neste 4 månedene hadde jeg konstant blødning helt til jeg fikk den fjernet. Begynte med lyserosa utflod sånn som du beskriver. Ikke store mengder, men blødning hele tiden. Nei, den staven var ikke noe for meg! ← Slik det begynte med meg også.. Og jeg har dem ennå.. Små blødninger, men nok til å ikke kunne/ville ha sex..
Gjest Tweek Skrevet 20. september 2006 #12 Skrevet 20. september 2006 Men da jeg ikke hadde det i går grep jeg sjansen til å ha sex, jeg bare vasket meg litt først. hehe.. Men får se etterhvert, hvis ikke det lbir noe bedre tar jeg den bare u t!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå