Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2006 #21 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg likte serien, og kommer nok til å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sirka_* Skrevet 19. september 2006 #22 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg så hele serien da den gikk på canal + og synes den var veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest squeeky Skrevet 19. september 2006 #23 Del Skrevet 19. september 2006 Synes den var bra, men ser ikke helt at det er verdens dyreste serie...må isåfall være pga. alle kulissene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 19. september 2006 #24 Del Skrevet 19. september 2006 Ble litt skuffet, sikkert pga all hypen i forkant. Men jeg kommer nok til å se mer alikevel. Synes dog det er utrolig at de for 100 mill ikke klarte å få én skikkelig stor skuespiller. Det mangler liksom noe..... Noe Banderas-aktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 20. september 2006 #25 Del Skrevet 20. september 2006 klarte såklart å glemme å få med meg første episoden, så hang ikke helt med! men ble fenget, så kommer til å følge med fast om tida strekker til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 20. september 2006 #26 Del Skrevet 20. september 2006 Et alternativ til denne serien blir "I, Claudius". http://www.imdb.com/title/tt0074006/ Er dessverre redd for at det ikke appelerer til så mange, men det er en knakende god TV-innspilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #27 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg er for å se mer til folk som har seg, så jeg kommer til å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 21. september 2006 #28 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg synes det var litt vel mye knulling... Men kanskje det var pga jeg prøvde å spise middagen min mens roomien min hadde lyden på full guff og jeg hørte stønnelyder og hele pakken i ett j... kjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 21. september 2006 #29 Del Skrevet 21. september 2006 Joda, jeg likte den og kommer til å følge med. Men som andre har sagt, det var da veldig til knulling da?? Også syns jeg den ble litt rotete til tider, veldig mange folk som helt i begynnelsen så helt like ut. Hvem er hvem og hvem er på lag med hvem osv. Men dette kommer jo til å bli litt bedre etter hvert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 21. september 2006 #30 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg hadde kjempeforventinger og gleder meg veldig. Men ble SKUFFET !! Bare vold, tortur og utagererende knulliing, jeg ser IKKE på flere epsisoder av dette Det var spekulativt og banalt på en gang Fysj ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #31 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg hadde kjempeforventinger og gleder meg veldig. Men ble SKUFFET !! Bare vold, tortur og utagererende knulliing, jeg ser IKKE på flere epsisoder av dette Det var spekulativt og banalt på en gang Fysj ! ← Prippen? Det var slik samfunnet var på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. september 2006 #32 Del Skrevet 21. september 2006 De to første episodene var greie nok, men jeg ble ikke voldsomt imponert. Kommer til å følge med likevel, da. :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #33 Del Skrevet 15. februar 2022 Likte serien. Anonymkode: 5e85d...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå