Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Har vært uten sex i en god stund nå, og da jeg nå fikk ny partner igjen fikk jeg en sår/kløende/sviende (vet ikke helt hvordan jeg skal forklare) følelse i skjeden. Har hatt soppinfeksjon en del ganger tidligere så jeg vet hvordan det føles. Trodde det var det nå også, men det tok liksom ikke "helt av". (Pleier jo å øke på etter et par dager, så det ikke er noen tvil liksom). Syns også det var rart at det kom umiddelbart morgenen etter sex. Uansett, det forsvant av seg selv uten behandling. Så var vi sammen igjen i helgen, og nå er jeg helt sår og kløende igjen..Må understreke at det har vært mye sex, og at det som sagt har vært en lang periode uten før dette.. Synes dette er litt flaut å mase for mye om, siden det er et nytt forhold. Nevnte det for han første gangen, og da sa han at han hadde hatt det før og visste at det merkes for han også om han har det. Følte meg litt dum da, siden det forsvant jo... Men nå, skal jeg gå ut ifra at han trenger en behandling for soppinfeksjon også, og bite i det sure eplet og si det til han?? Eller kan det være mulig at det blir sårt og kløende fordi det har vært en lang periode uten, og at det ble mye sex på kort tid nå??
Maja_83 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Det kan faktisk bare være at kroppen din må venne seg til hans bakterieflora. Da jeg fikk meg ny kjæreste hadde jeg masse problemer i begynnelsen som gjorde at det var sårt, svidde og klødde. Så gikk jeg til legen og der var svaret at det kom til å gå seg til etter hvert, og om det ikke gjorde det så var det slik at noen menneskers bakterieflora rett og slett ikke passer sammen Det kan også være bakteriell vaginose du har fått. Men om det gjentar seg neste gang dere har sex så får du ta en tur til legen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå