Gå til innhold

Lær meg mer om mintpastiller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp lest i innlegget om oralsex at det kan være et triks å bruke mintpastiller (ha dem i munnen) når man suger.

Jeg har planer om å forføre typen min skikkelig til helga - skal være bortreist hele uka, og sa til han på telefonen i dag at jeg skulle kjøpe med noen glasscola i tilfelle jeg fikk lyst til å suge han - for da blir man jo litt tørst etterpå...

Vel, det med cola var en digresjon... :ler:

Men altså, hvordan suger man med mintpastiller? Er det andre pastiller som er kule? Svir det ikke?

Lær meg mer!

:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom igjen 'a Gorgon!

Kan'ke du prøve ut dette med dama di før helga, og fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det?

Har jo sagt til han at jeg skal kjøpe glasscola og alt! Må jo kjøre en skikkelig sugings da, veit du...

:ler:

Skrevet (endret)

Poenget med mintpastiller er ikke at den er en pastill, men at mint framkaller samme følelsen på et tynnhudet penishode som du får når du har den på tunga, altså en litt isnende følelse som kan være god eller vond alt ettersom. Du får prøve deg fram :ler: Selv har jeg det tilgode.

Endret av hera
Skrevet

Jeg har heller ikke testet ut mintpastiller, men det skal visstnok være bra å blåse på etterpå. Forøvrig har jeg bare hørt om det i forbindelse cunnilungus, så det fungerer vel på begge kjønn.

Så frem til helgen kan du jo benytte kveldene til å suge på mintpastiller, smøre litt spytt med mintsmak i skrittet og bruke sykkelpumpen til å blåse :ler:

Skrevet

Så frem til helgen kan du jo benytte kveldene til å suge på mintpastiller, smøre litt spytt med mintsmak i skrittet og bruke sykkelpumpen til å blåse :ler:

:legrine:

Skrevet

Ingen peil på mintpastillene (hater mintsmak) men kan du ikke ta med deg litt varm te i stedet for cola? Eller i tillegg?

Skrevet

Jeg prøvde det med mintpastill en gang, men satte den i vranga og fikk en hostekule! :ler:

Skrevet
Ingen peil på mintpastillene (hater mintsmak) men kan du ikke ta med deg litt varm te i stedet for cola? Eller i tillegg?

Te funker jo! :sjarmor:

Colaen var forresten til etterpå... blir så tørr i munnen av å svelge... :sjarmor:

Skrevet

Prøv Vademecum munnvann - funker på samme måte, bare enda sterkere... :sjarmor:

Skrevet (endret)

Tigerbalsam må jo desidert ta kaka, når vi først er inne på slikt. Is og ild i samme rennet. Smaker sikkert... eh, interessant også.

:ironi:

Endret av hera
Skrevet
Har nettopp lest i innlegget om oralsex at det kan være et triks å bruke mintpastiller (ha dem i munnen) når man suger.

Jeg har planer om å forføre typen min skikkelig til helga - skal være bortreist hele uka, og sa til han på telefonen i dag at jeg skulle kjøpe med noen glasscola i tilfelle jeg fikk lyst til å suge han - for da blir man jo litt tørst etterpå...

Vel, det med cola var en digresjon...  :ler:

Men altså, hvordan suger man med mintpastiller? Er det andre pastiller som er kule? Svir det ikke?

Lær meg mer!

:sjarmor:

*flire litt*

Ga ikke du meg en leksjon om at naturlig var best? ;P

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Kom igjen 'a Gorgon!

Kan'ke du prøve ut dette med dama di før helga, og fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det?

Har jo sagt til han at jeg skal kjøpe glasscola og alt! Må jo kjøre en skikkelig sugings da, veit du...

:ler:

HEY!!!!!!

Jeg foretrekker at hun bruker munnvann med menthol-smak, det gir det hele en ekstra piff. Et annet alternativ er at hun nynner med saken i munnen, gjør underverker det også :sjarmor: . Det samme gjør jeg når jeg lager trutmunn og "suger inn" klitten hennes, da er veien til himmelen kort...... ;)

Skrevet
*flire litt*

Ga ikke du meg en leksjon om at naturlig var best? ;P

Jo :ler:

Men litt "effekter" innimellom kan være kult vet du ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

:hoho:

*bilder i hodet*

Skrevet
Jo  :ler:

Men litt "effekter" innimellom kan være kult vet du  ;)

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...