Gå til innhold

Billige perler til smykker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor (på nett?) kan jeg kjøpe masse billige perler til smykker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor (på nett?) kan jeg kjøpe masse billige perler til smykker?

Husk at det må være kjapp levering da..... :sjarmor:

Skrevet

Hei

Jeg pleier å handle hos Perlenettet.

Godt utvalg og billig.

Jeg har betalt med kort når jeg handler og da sender de med en gang.

Hva er det du skal lage?

Nini

Skrevet

Innmari mye fint hos Perlenettet, men jeg får ikke til å registrere meg som kunde!! :sur:

Skrevet

Prøv å send dem en mail og spør om hvorfor.

Eller bruker du en annen nettleser enn Internet Explorer?

Bare forslag... :forvirret:

Kjersti

Skrevet

Jeg bruker Firefox, skal prøve IE nå, takk for tips igjen :ler:

Skrevet

Evelina:

Fant du ut av det eller?

Fikk du registrert deg?

Kjøpte du noe?

Var inne og kikket på siden deres og det var mye fint der.

De gir rabatt på kjøp over 1000.

Så nå venter jeg på lønning, så skal jeg også kjøpe! :klappe:

Kjersti

Skrevet

Ellers kan også Gems.no nevnes, spesielt når det gjelder kjapp levering! HAr handlet endel derifra, og en rekker jo knapt trykke enter før perlene er på vei! ;)

Skrevet
Evelina:

Fant du ut av det eller?

Fikk du registrert deg?

Kjøpte du noe?

Var inne og kikket på siden deres og det var mye fint der.

De gir rabatt på kjøp over 1000.

Så nå venter jeg på lønning, så skal jeg også kjøpe! :klappe:

Kjersti

Jepp, med en frakt på kr 22 fant jeg ut at jeg skulle sende inn en liten bestiling, bare for å prøve, så nå venter jeg spent :)

Skrevet
Ellers kan også Gems.no nevnes, spesielt når det gjelder kjapp levering! HAr handlet endel derifra, og en rekker jo knapt trykke enter før perlene er på vei! ;)

:hoppe: det høres fantastisk ut, skal prøve :)

Skrevet

Greit det at dem har kjapp levering, men det var mye dyrere ting enn Perlenettet, og det er sikkert meg det er noe galt med men jeg synes det var vanskelig å navigere på siden.

Vanskelig å finne det jeg ville ha.

Skrevet

Ser ut til at det er eksperter her ;)

Kanskje noen som kan svare meg på om "Nymo perletråd hvit" er myk eller stiv? (Tanntråd eller fiskesnøre?) Og ca hvor mye vekt tåler den? Og hvilke perler/nåler passer på den tråden? :)

Hehe, her har evelina minnet meg påen lenge glemt hobby, og så takker jeg med å overta tråden :ler:

Skrevet

Det er ikke billige glassperler på Gems, nei. Så om man ønsker det er nok andre steder mere egnet. Om man derimot vil ha godt utvalg i krystaller og ferskvannsperler er Gems glimrende. ;)

Skrevet
Ser ut til at det er eksperter her ;)

Kanskje noen som kan svare meg på om "Nymo perletråd hvit" er myk eller stiv? (Tanntråd eller fiskesnøre?) Og ca hvor mye vekt tåler den? Og hvilke perler/nåler passer på den tråden? :)

Hehe, her har evelina minnet meg påen lenge glemt hobby, og så takker jeg med å overta tråden :ler:

hi hi det går så fiiint, jeg er helt nybegynner, så uansett hva du spør om er det greit, så lenge det kommer svar blir iallefall jeg klokere :ler:

Skrevet

-hva menes forresten med cat eye -perler? Betyr det bare at de er små eller er det noe annet lurt med dem?

Skrevet

Hei

Skal prøve igjen:

Nymo perle tråd er tynn bomullstråd, tror den er beregnet til små perler eller til ferskvannsperler, tror ikke den tåler masse vekt. Da må du velge vanlig smykkewire.

Den er mer tanntråd enn fisketråd.

Jeg vet dessverre ikke hva slags nål du kan bruke til den da jeg aldri har brukt så små perler at jeg har trengt nål.

Jeg har aldri brukt nymp tråd heller forresten, bruker smykkewire for den er jeg sikker på tåler det jeg har lyst til å putte på, og da trenger du ikke nål heller.

Hva skal du lage?

Catseye er perler som har samme skinn som øynene til kattene, skjønner du hva jeg mener? De er lagd av plast (tror jeg) men allikevel har de skinn i seg.

Jeg synes de er fine, og "spriter" ofte opp et kjede eller armbånd.

Greit at Gems har krystaller og ferskvannsperler, Perlenettet har ikke krystaller men de har da jammen meg masse ferskvannsperler de også.

Vet ikke om dette var et svar.

Kan jo ikke vite "alt" da... :)

Skrevet

Catseye er perler som har samme skinn som øynene til kattene, skjønner du hva jeg mener? De er lagd av plast (tror jeg) men allikevel har de skinn i seg.

Jeg synes de er fine, og "spriter" ofte opp et kjede eller armbånd.

tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...