Gjest Sandoz Skrevet 19. september 2006 #22 Skrevet 19. september 2006 Takk for mange svar. :-D Har vært på en del av stedene fra før; Kjøkken og bar, Justisen, Internasjonalen, Baccus, Asylet osv, men det var jo også endel andre som ble nevnt her som jeg kan teste ut. Gloria Flames har jeg f.eks. aldri prøvd i ukedagene, bare i helger. Supert med litt input!
FashionySara Skrevet 19. september 2006 #23 Skrevet 19. september 2006 Dersom Kafe Sør er favoritten, klarer jeg ikke helt å se at du skal gli inn i mengden av jusstudenter, Frogner-boere og turister på Onkel Donald. Det stedet gir meg frysninger på ryggen - jeg har aldri vært på et sted med så stor konsentrasjon av pastellfagete skjorter og perleøredobber. Jeg ville prøvd enten Gloria Flames (Grønland), Iternasjonalen eller Justisen. På GF er det veldig avslappet i ukene, med rock på lavt volum på høytalerne, Fussballspill midt på gulvet og sofaer. Minuset er at det ofte kan være veldig lite folk der så tidlig i uka. Internasjonalen er litt kulere, med stilig interiør, en fantasisk drinkeliste og sofaer. Justisen har båser man kan sitte i, og stedet i seg selv er noe å prate om, der man har kommet seg tilbake til der man satt etter å ha nesten gått seg bort etter å ha vært på do. Siden Internasjonalen og Justisen ligger på/ved Youngstorget, er det en politikerhangout. Så der foregår det mange og heftige diskusjoner, og du kan være sikker på at nabobordet er altfor opptatt av å diskutere kontantstøtten eller valget i Sverige til å få med seg deres samtale. ← 'her snakket man om store fordommer gitt. Jeg vil anbefale Onkel Donald..elsker det stedet..men så er jo jeg jusstudent..sukk!
Gjest Sandoz Skrevet 19. september 2006 #24 Skrevet 19. september 2006 'her snakket man om store fordommer gitt. Jeg vil anbefale Onkel Donald..elsker det stedet..men så er jo jeg jusstudent..sukk! ← Jeg synes Onkel Donald er helt OK, men ikke mer enn det. Greit å ta noen øl der. Og jeg går på juridisk til og med. Dæven.
Colargol Skrevet 19. september 2006 #25 Skrevet 19. september 2006 Habbibi Istedet for å gå på Justisen, så ta heller en øl på Paragrafen, -samme hus, samme eier, -men koseligere. Og Justisen er jo en restaurant, mens Paragrafen er en pub -ingen kaker eller lignende uansett, men du kan sitte på Paragrafen og bestille pizza fra Justisen! Gloria ville jeg også sett på som et bra forslag! Men hva med Parkteateret og Mir på Grünerløkka da? Eller Cafè Sara? (Hjørnet Møllergata/Hausmannsgt.) Er utrolig mange! Men spesiellt på Grünerløkka/Grønland osv om du har en litt "avslappet" stil. Sjelden jeg liker å gå på cafè på vestkanten, -da må det bli på Gamle Majors Lab. eller lignende.
Gjest Sandoz Skrevet 19. september 2006 #26 Skrevet 19. september 2006 Hva slags sted er Habibi? Jeg skal helt klart teste ut mange av forslagene her etterhvert...
Colargol Skrevet 19. september 2006 #27 Skrevet 19. september 2006 Hva slags sted er Habibi? ← Habibi sin side En anmeldelse etter nyåpning For noen år siden hadde de desverre endel problemer med næringsmiddelkontrollen, men heldigvis så var det der og da. De er renvasket for lenge siden. Både før og etter det skjedde har de fått gode anmeldelser og jeg kjenner mange som har Habibi som yndlingsted. Palestinsk mat og utrolig spesiell/koselig innredning.
Gjest Hope i.i. Skrevet 19. september 2006 #28 Skrevet 19. september 2006 Diorama het den før i hvert fall. Hyggelig der:-) Mener å huske at de har gode stoler også. ← Ja, det var det, det het. Lenge siden jeg har vært der, men var der litt før - koselig sted!
SunAndMoon Skrevet 21. september 2006 #29 Skrevet 21. september 2006 Kjøkken og bar, heter vel den Takk!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå