Gå til innhold

Overtid?


Windy

Anbefalte innlegg

Flere som går på overtid nå? :sur:

Kan ikke hjelpe det, men jeg blir så utålmodig. Er bare 4 dager over, og vet at innen to uker så ER han her hvis sykehuset har litt vett ;) Men det hjelper ikke, det virker som en evighet og hver eneste dag blir bare lengre og lengre.

Og så har vi mamman min da, som gikk 14 dager over med både meg og mine søsken. Ikke prøver hun å trøste meg med at "han kommer snart" heller, sier bare at jeg slekter nok på henne :ler: Er man ærlig så er man vel det da ;)

:babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!!!!

Er så utålmodig. Er 3 dager over nå og synes dagene går kjempesakte! Har jo ventet og kjedet meg siden jeg gikk ut i permisjon for over 3 uker siden.

Vet jo såklart at man ikke er teknisk på overtid før det har gått 14 dager, men det er allikevel noe magisk med den termindatoen, da.

Var hos jordmor i dag og hun sa at det var så mye greiere før i tiden. Da fikk de en ca.termin som sa " i slutten av måneden", " i midten av måneden" osv. Da ble ikke folk fullt så utålmodige.

Med førstemann gikk jeg 9 dager over, mens nr. 2 kom på dagen. Jeg har derfor alltid innbilt meg at denne gangen ville det være større sannsynlighet for at babyen kom før tiden enn at den skulle komme etter......

Telefonen står iallefall ikke stille her for tiden. Det detter stadig inn meldinger som spør om jeg fortsatt er hjemme. Om jeg ikke skulle rekke å svare innen 10 min, så kan du være sikker på telefonen ringer! Det er visst ikke bare jeg som venter, nei..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag over idag. Både jeg og legen trodde lillegutt skulle komme før tiden så jeg er litt lei nå. Prøver div kjerringråd som kanel, druer, jordbærkapsler og tung mat så vi får se om det fungerer. Desverre orker vi ikke tanken på å ha sex ;)

Familie og bekjente har spurt daglig de siste ukene om det er noe på gang. Koselig med oppmerksomhet, men...slitsomt også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager over i dag! :roll: Vi venter og venter.... Trodde og håpet jeg skulle slippe overtid med nr. 2 - men det er visst veldig fint inni magen min... :ler2:

Var på overtidskontroll hos legen min idag, og skal på sykehuset til kontroll på onsdag.... Hadde jo håpet at noe skulle skje av seg selv før den tid...

Lykke til og hold ut alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med Windy og Angelheart? Fortsatt på overtid eller har dere født? Nysgjerrig siden jeg selv er 8 dager over i dag og det ikke ser ut som om han kommer av seg selv. Blir i såfall satt opp på overtidstime på føden 3 okt. Lenge å vente synes jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...