Gjest utlogga Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Jeg har i de siste ukene hatt det slik at jeg kun vil sitte hjemme. Får vondt i magen bare ved tanken på å gå ut. Dette går jo selvfølgelig hardt utover studiene. Føler meg ubehagelig og pressa når jeg er blandt andre folk og hater f.eks å komme sist inn i et klasserom, slik at alle ser på meg. Er kun en snartur innom butikken, så er det rett hjem igjen. Hver morgen når klokka ringer er det som om verden raser sammen for meg og så tenker jeg: "er hjemme en dag til ,men i morgen er det skjerpings". Var aldri sånn før. Har mange venner og dette "problemet" har dukket opp nå i det siste. Hva kan ha skjedd med meg? Har fått meg en legetime i neste uke, men vet liksom ikke hva jeg skal si til legen. Hilsen ei som har det tungt om dagen.
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Det høres ut som du har fått sosial angst. Siden du ikke har hatt det før, kan det fort gå over igjen også. Men du skal bare fortelle det akkurat som du fortalte det her, så kommer du sannsynligvis til å bli henvist til en psykolog. Det kan dessverre ta en del tid før du får hjelp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå