Gå til innhold

Den rareste nettsida dere vet om


:-) anna

Anbefalte innlegg

Hva er den rareste nettsida dere vet om.

Jeg fant denne her i dag, og ble veldig fascinert!!

Fyren er over 50, og fyker rundt og knipser bilder av seg selv i grønne tights. (Og det er ikke Prima Veras comeback jeg snakker om!!)

http://pixyland.org/peterpan/

Andre som har kule linker å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho::hoho::hoho:

dæven, fikk skikkelig ekkel følelse i kroppen av å se gjennom noen av bildene hans...

FOR EN FREAK!!! Kan se for meg han ville elsket å ha en mindreårig jente (eller gutt for den saks skyld) utkledd som TINKERBELL!

fytti rakkern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, du vekker minner, Anna. Peter Pan var oppe i en tråd her for et par år siden i kjølvannet av vår gode gamle venn Emil. Mellom Emil og Peter Pan er det close race på rar-statistikken, synes jeg.

:redd::kvalm: For min del er denne Emil vinneren på ekkelsiden, og Peter på rar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, du vekker minner, Anna. Peter Pan var oppe i en tråd her for et par år siden i kjølvannet av vår gode gamle venn Emil. Mellom Emil og Peter Pan er det close race på rar-statistikken, synes jeg.

dette er vel off topic, men er det noen som vet om det finnes et sountrack med den fantastiske musikken til string emil nettstedet??

*håpe,håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han her ble verdenskjent pga den "litt" komiske hjemmesiden sin.

http://www.istanbul.tc/mahir/mahir/

Han har samme engelskspråk som Ali G. :ler:

Mahir, ja! Minnene strømmer på! Da videregåendevenninnene mine og jeg ville være søte med hverandre, sa vi "I kiss yoooooou" til hverandre, og "You can stay my home" var et fast begrep dersom vi skulle ut og feste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...