Gå til innhold

Forelska i 13 åring!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg er en gutt på 16 og er følelsesmessig tiltrukket av en jente på 13. Jeg er sterkt forelska, og har ikke forbunet henne med sex eller noe sånt. Er jeg da pedofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis hun er veldig moden for alderen og ser eldere ut så vil jeg ikke si det. Er ikke uvanelig med litt aldersforskjell, selvom dette er litt senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det med ro... hvis du hadde vært... tja... over 20 ville jeg kanskje begynt å tenke litt på pedofili... men min far var 20 og moren min 14 da de ble sammen, men hun var jo veldig moden for alderen den gangen...

Så hvis hun føler det samme som deg er det bare til å gå på, men... uhm... unngå å fullføre samleie til hun er fylt 16 hvis dere blir sammen og holder sammen såpass lenge. Tror ikke litt kosing og eksperimentering er farlig, så lenge dere ikke fullfører samleie. Og for all del, vær på god fot med foreldrene hennes... noen foreldre er skeptiske til eldre gutter som er sammen med døtrene sine :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for all del, vær på god fot med foreldrene hennes... noen foreldre er skeptiske til eldre gutter som er sammen med døtrene sine  :lol:

Helt enig!

Viktig at du viser at du ikke er ute etter det de er redd for at du er ute etter...om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tankene og svarene :D ... Føler meg bedre, alltid trodd d var galt å være forelska i en som nettopp har blitt tenåring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du er ikke pedo. Da jeg var 13 var jeg veldig forelsket i en gutt som var 15 eller 16. Jeg minnes å huske vi var sammen noen uker, og vi klinte iallfall. En gang fingret han meg liksom litt utenpå buksene også, og jeg likte det veldig godt.

Jeg tror det er veldig spennende for mange unge jenter å være med gutter som er litt eldre, og det er ingenting sykt eller unormalt over det. Iallfall ikke så lenge man treffes på like premisser -og har sånn nogenlunde samme alder.

Men selvsagt gjelder det som gjelder i de fleste andre situasjoner -vis hensyn, og ikke press henne til noe hun ikke vil.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er 16 kan du vel ikke kalles pedofil fordi du er forelsket i ei på 13. tre år er ikke så mye, bare husk på at du for holde tingen din i buksene noen år til hvis du er sammen med henne. jenter på 13 er jo mer modne enn gutter på 13, og mange gutter i 15- 16 års alderen er jo ikke så modne.

det er ikke pedofili selvom du skulle bli seksuelt tiltrukket av henne, men det er ulovelig hvis dere har samleie. hadde hun vært 7- 8 hadde saken vært anderledes, men 13 årige jenter kan være ganske modne for alderen. bare pass på og sett grenser for hva dere kan og ikke kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du er ikke pedo. Da jeg var 13 var jeg veldig forelsket i en gutt som var 15 eller 16. Jeg minnes å huske vi var sammen noen uker, og vi klinte iallfall. En gang fingret han meg liksom litt utenpå buksene også, og jeg likte det veldig godt.

Jeg tror det er veldig spennende for mange unge jenter å være med gutter som er litt eldre, og det er ingenting sykt eller unormalt over det. Iallfall ikke så lenge man treffes på like premisser -og har sånn nogenlunde samme alder.  

Men selvsagt gjelder det som gjelder i de fleste andre situasjoner -vis hensyn, og ikke press henne til noe hun ikke vil.

Nelle  :briller:

Går det an å bli mere enig med noen en jeg er med NELLE akkurat på dette temaet. Synes folk vifter så sinnsykt fort med pedofil plakaten.

Om to mennesker blir forelsket og den ene er mindreårig så trenger det vel ikke å være sjuskete og ekkelt. Men må jo si at det er en vanvittig stor gråsone med mange fallemmer.

MvH Spying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...