Gå til innhold

Dusjonanering - Uten sexfantasi, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forstått at veldig mange jenter/kvinner lett får orgasme ved å bruke dusjstrålen, men er dette bare en slags mekanisk greie for dere? Stråla på, og pang, så kommer orgasmen? Koser dere dere ikke, med pirrende fantasier og slik?

Det er i hvertfall tydelig at klitoris må være et svært følsomt punkt, mye mer følsomt en en manns p*kkhode, for jeg ville aldri fått orgasme med dusjstrålen mot der...

Når dere gjør dette i dusjen, drar dere da forhuden på klitoris tilbake, slik at den blanke lille "erten" kommer fram?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri fått orgasme av dusjen jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fantasier må til icon_smile.gif

Og hadde dusjstrålen gått rett på "erten" så hadde jeg hylt av smerte!

Den får ligge i fred...12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fått orgasme av dusjstrålen flere ganger jeg. icon_biggrin.gif Både med og uten mann tilstede.

Dusjen er veldig fin hvis man bare vil ha en lett,men deilig orgasme(uten mere mas enn det)!!! Det er ikke alltid vi jenter trenger en hel haug med forspill heller.

Jenter, det anbefales å prøve hvis dere ikke har gjort det. Men et råd: Ikke for hard stråle!!! icon_wink.gif

Ruskesaraa.....

• 1 år senere...
Gjest Stråla
Skrevet

Deilig!!!!!

Får orgasme på under ett minutt. Trenger ingen fantasier her. Dette er den beste måten å onanere på alene. Kan få orgasmer etter orgasmer av en god dusjstråle! Absolutt å anbefale! Men litt anstrengende å stå, så jeg pleier å sitte/ligge i dusjen :lol:

Skrevet

Dusjen er genial for å få raske orgasmer uten noe pes.

Har sparedusj hjemme, og den funker ikke.

Men når jeg er på hotell (reiser mye med jobben)og kjeder meg, pleier jeg alltid å onanere i dusjen. Har ganske kraftig stråle, men holder den minst 10 cm fra skrittet ellers blir det for intenst.

Skrevet

Ingen orgasme uten fantasi for min del. (alene vel og merke)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er i hvertfall tydelig at klitoris må være et svært følsomt punkt, mye mer følsomt en en manns p*kkhode, for jeg ville aldri fått orgasme med dusjstrålen mot der..

Jeg er gutt har fått orgasme bare ved å sette strålene rett mot "baksiden" av penishodet.. Kan ikke ha på fullt trøkk, da gjør det vondt.

Gjest Fuglehue
Skrevet

Jeg sverger til kaktusen min

Skrevet
Når dere gjør dette i dusjen' date=' drar dere da forhuden på klitoris tilbake, slik at den blanke lille "erten" kommer fram?[/quote']

AU :o

Er du tullerusk?

Skrevet
Jeg har forstått at veldig mange jenter/kvinner lett får orgasme ved å bruke dusjstrålen, men er dette bare en slags mekanisk greie for dere? Stråla på, og pang, så kommer orgasmen? JA

Koser dere dere ikke, med pirrende fantasier og slik? IKKE ALLTID

Det er i hvertfall tydelig at klitoris må være et svært følsomt punkt, mye mer følsomt en en manns p*kkhode, for jeg ville aldri fått orgasme med dusjstrålen mot der...

Når dere gjør dette i dusjen, drar dere da forhuden på klitoris tilbake, slik at den blanke lille "erten" kommer fram?AU AU AU

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet
:) Jeg trodde det med dusjen var en greie mannfolk har funnet på at vi jenter nyter! Men nå er jeg overbevist og klar til testing :wink:
Skrevet
Jeg sverger til kaktusen min

Uff da... Nå ble jeg redd nå... :o

Skrevet
Jeg er gutt har fått orgasme bare ved å sette strålene rett mot "baksiden" av penishodet.

Hvordan fungerer det? Hva mener du med baksiden? Under?

Skrevet

når jeg onanerer i dusjen legger meg meg på rygg med en gummi dildo og vannstråle.

da har jeg to steder med nytelse. :P

og jeg fantaserer som regel ikke da, har det altfor travelt med å nyte!!

Skrevet

Dusjen er en trofast venn her også. Var faktisk på denne måten jeg fikk min først orgasme. Men uten innlevelse og fantasi kan jeg like gjerne gi opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...