Smoothie Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 (endret) Noen som har anbefalinger om produkter som er bra til hårfjerning på legger?? SKRIV SVAR!!!!!! Endret 17. september 2006 av Smoothie
Gjest Norwegian Blue Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Det er vel litt smak og behag. Leggene er ikke akkurat det mest kompliserte området når det gjelder hårfjerning. Jeg bruker som regel bare å barbere, går fort og greit når jeg skal dusje. Men masse skum og skarpe blader blir det helt hårfritt og fint. Har jeg ikke barberblad i hus bruker jeg sånn der veet hårfjerningskrem som man smører på og spyler av etter noen minutter. Gidder ikke bruke voks fordi jeg bare søler så fælt med det () og å gjøre det professjonelt koster penger.
Smoothie Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2006 Voks... ...nei,det vil jeg ikke Har bare brukt vanlig barberhøvel og skum til nå, men er sånn krem bedre?
Gjest Søt Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Jeg har kjøpt maskin.. Angrer ikke ennå Fort, enkelt og hvor som helst
Gjest niomi Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Jeg drar over leggene og armhulene med høvel hver gang jeg dusjer. Huden her er så robust, at barberskum er bortkastet, syns jeg. Men ett tips: Jeg bruker bare herrehøvel. Brukte damehøvel før, og det var som å komme til himmelen da jeg prøvde herrehøvel. Bedre grep, bedre blader.
Krista83 Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 Selv bruker jeg som oftest epilator, både på beina og under armene. Har funnet ut at det er det greieste for meg, så slipper seg å ta hårene så ofte og i lengden er det jo rimelig da...
Smoothie Skrevet 17. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2006 Har noen prøvd Veet? den hårfjerningskremen, så tar du å skraper av håra etterpå når de er løse? den høres bra ut..slipper å få kutt og rifter
Smoothie Skrevet 17. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2006 Funker den til barbering under armer også? har ikke prøvd det... Den veet-greia
Gjest niomi Skrevet 17. september 2006 #11 Skrevet 17. september 2006 Personlig syns jeg Veet er helt ubrukelig på beina og under armene. Det blir rett og slett ikke ordentlig glatt. På bikinikanten og i området rundt ( ) funker Veet bra. Men foretrekker å barbere der, også. Eneste måten å få vekk alt håret på. med Veet blir det igjen litt. Det vises forsåvidt ikke på leggene, men dersom man har mørkt hår under armene, vil det fortsatt vises som en møkkete skygge dersom man går i ermeløst.
Smoothie Skrevet 17. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 17. september 2006 Mener du at hår står igjen på beina ??
Gjest niomi Skrevet 17. september 2006 #13 Skrevet 17. september 2006 (endret) Ja, man får ikke vekk alt. Nesten alt, men man klarer ikke å få vekk helt ned til huden. Som sagt så vises det ikke på leggene, men under armene vil det vises. Endret 17. september 2006 av niomi
Smoothie Skrevet 17. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 17. september 2006 Jeg leste et sted at viss du gjorde det to ganger etter hverandre, så forsvant alt..men da må du jo ha på mye fuktighet!
Gjest Søt Skrevet 17. september 2006 #15 Skrevet 17. september 2006 (endret) Selv synes jeg veet er noe tull.. Får aldri (like) fint resultat når jeg bruker det.. Har en en ubrukt Veet til overs.. ta en titt på denne kankskje det er noe for deg? Brukte den før jeg fikk maskin, kjempe fin Endret 17. september 2006 av Søt
Gjest Fjellsippa Skrevet 17. september 2006 #16 Skrevet 17. september 2006 Synes ladyshave er det enklest. Det går fortest og så gjør det ikke vondt.
Gjest niomi Skrevet 17. september 2006 #17 Skrevet 17. september 2006 Herrehøvel er mye bedre enn ladyshave. Med ladyshave måtte jeg jo bytte blader hele tiden ellers skar jeg meg. Herrehøvlene (Mach 3 og slikt) er slik laget at man kan bruke helt utslitte blader og virkelig brke makt uten så mye som et kutt. (Begynte for øvrig med herrehøvel etter lang tids propaganda fra venninner. Skeptisk, kan du si, men etter å ha prøvd var jeg frelst )
Smoothie Skrevet 17. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 17. september 2006 aha... men hårene på mine legger er fremdeles myke og tynne..ikke stive... Så det kan jo hende at veet går i en tid...
Gjest Fjellsippa Skrevet 17. september 2006 #19 Skrevet 17. september 2006 Mulig jeg brukte feil benevning. Jeg mente en maskin som går på batteri. :smile:
Smoothie Skrevet 17. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 17. september 2006 oki... hva heter den maskinen da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå