Gå til innhold

Tvilsom onanering

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

På et offentlig toalett for begge kjønn hørte jeg tydelig at det satt en gutt og onanerte i båsen ved siden av. Har noen opplevd noe lignende? Er ikke det "utuktig atferd"? Burde jeg ha varslet vaktmann/politiet? Er sånne potensielle overgripere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Synes ikke denne episoden var noe å ta på vei for, mange mennesker benytter sjangsen på ofentlige toalett for å få utløp for sine seksuelle frustrasjoner.Eller rett og slett bare vil ha en liten kosestund i hverdagen.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han burde da tatt litt hensyn og gjort det stille. Men så er det vel det at man mot slutten ikke klarer det og gir blaffen i om det kommer noen ved siden av. Særlig hvis det bare er fremmede der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg synes det høres så fælt ut. folk har jo sex på offentlige toaletter til stadighet, og om dette da var en stakkar som ikke fikk sex av dama, eller som ikke hadde dame i det hele tatt, så... jeg skjønenr han jeg da ;) dessuten så er det litt spennende å tenke på at folk kan høre/se deg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville sittet stille og prøvd å få med meg det hele, kanskje blitt opphisset. Og håpet han stønnet litt når det gikk for han. Så ville jeg sett for meg staken med spruten ut i rommet - like ved siden av meg. Åååå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg ville sittet stille og prøvd å få med meg det hele, kanskje blitt opphisset. Og håpet han stønnet litt når det gikk for han. Så ville jeg sett for meg staken med spruten ut i rommet - like ved siden av meg. Åååå!

Jøsseball :o

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må faktisk innrømme at jeg fingret meg selv på toalettet på Shell-stasjonen ved Jevnaker langs E-18 til Trondheim en gang...

Satt i bilen, skulle kjøre langt -tenkte på noe spennende fra kvelden før, og klarte rett og slett ikke å "holde meg".

Så jeg svingte inn på Shell i ens ærend.

Og for å være helt ærlig er jeg glad for at jeg er et menneske med seksuelle følelser -også så sterke at jeg er nødt til å svinge inn på Shell i ens ærend. Sex er jo deilig!!

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok bare smilt litt for meg selv og gått videre :)

Kontakte vaktmannen / polititiet :-? Nei, det hadde jeg nok ikke gjordt...

Han gjorde da ikke noe mot noen andre enn seg selv :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hadde jeg vært i ett fandenivolsk øyeblikk vill jeg ha ventet til han kom ut og derefter takket for "radioteateret"

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cadaver

nelle skriver noe interessant her:

"Jeg må faktisk innrømme at jeg fingret meg selv på toalettet på Shell-stasjonen ved Jevnaker langs E-18 til Trondheim en gang..."

Nå lurer jeg fælt på hvor du har vært... :hoho:

For det første, så ligger ikke Jevnaker langs E-18, dessuten er det svært vanskelig å havne i Trondheim, når man kjører langs E-18...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente E6 -og egentlig var jeg ikke på vei til Trondheim, men Gudbrandsdalen :ler:

Men veien er jo den samme -og når jeg kjører herfra (altså her hvor jeg bor, så kjører jeg om Jevnaker for å komme meg til E6 (snarvei).

Forøvrig må jeg innrømme at geografi ikke akkurat er mitt sterkeste område i alle tilfeller... :wink:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Dette har jeg faktisk opplevd! Og jeg lyttet og lyttet, for han prøvde jo å gjøre det stille. Til slutt klarte han ikke det - kanskje han hadde skjønt at jeg bare ventet på toppen. Jeg ble faktisk så tent at jeg begynte å fingre med meg selv, men kom ikke så veldig langt - mistet interessen da han jo bare gikk etter orgasmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har enda ikke opplevd at noen har onanert med meg i nærheten (tror jeg) og hadde jeg vært på ett offentlig toalett og hørt rare lyder hadde jeg nok reagert negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har oppled at noen har sittet skrått overfor meg på T-bane vognen og onanert bak avisen. Som om ingen skulle skjønne hva han har holdt på med? Ganske ekkelt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Embla s

Jeg blir ikke tent av å høre andres pesing når jeg er på toalettet. Blir heller irritert. Syns det er ufattelig.... #¤%" at noen "dytter" privatlivet sitt på andre slik. Jeg ville aldri hentet vaktmann el.l., men syns egentlig det er et slags overgrep. (som jeg ikke ville gjort noe med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei !

En dame på jobben som er så sinsyk sexy at jeg får ereksjon når jeg kaster et plikk på henne.Hele oppsynet av henne er så utrolig deilig.

Så til saken er at jeg satt på do og plutselig hørte jeg at en dame kom inn

på dame doen vegg i vegg det er et lite hull i veggen så jeg kunne se at det var hun som kom inn på damenes.Så byggynte hun og ta av seg buksa,hun har så utrolig deilig runde former og hun måte vrikke seg ut av buksa.På et øyeblikk fikk jeg stå.Hun begynnte å gni seg på musa og komme med ynkelige delige så lyder.Jeg kunne ikke la være å ta ut min lille pikk 23cm som besatt.Jeg tror hun hørte meg.Hun ble bare enda kåtere å begynte å fingre seg selv.Jeg lykket øynene og hørte hennes delige lyder og fantaserte at jeg tok henne bakfra med et godt tak rundt de deilige hofftene hennes.Jeg tok henne hardt.Hun fikk en ganske rask

orgasme og vi kom omtrent samtidig.Bare en fantasi jeg har. :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til siste gjest: Dette her hørtes jo ut som en skikkelig (kort) erotisk novelle det :wink: ....... Sikker på at den ikke er hentet fra noe lignende :hoho: ?

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...