Gå til innhold

Han vil bare ha "inn-ut"-sex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Kjæresen min virker ikke som han tenner på min beføling og berøring, men av ettellerannet av seg selv. Han har ikke tid til forspill og kjæling og nærhet under samleie, men kun opptatt av å "få den inn" og av selve penetreringen. Jeg føler meg lite attraktiv, føler at han ikke tenner på meg, uten at jeg vet hva han egentlig tenner på ( har spurt ham, og han svarer at han ikke vet). Han liker lite intimitet og nærhet, liker ikke å kline. Sier han er glad i meg, men at han bare ikke liker å kysse...

Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm finne ut om du kan leve med det, eller om han er villig til å svare mer på hva han vil, og hva han vil gjøre for deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Fortell ham på en pen men bestemt måte at hvis han ikke koser med deg så blir d ingenting på ham

:evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har rundet de 50. For etpar år siden satt vi og diskuterte menn, elskov og sex. Han sa til meg: "Vibeke, menn som ikke gidder å kose, er bare ute etter én ting. De elsker deg ikke på den måten du trenger og ønsker å bli elsket".

Vibeke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest kommer slikt av minst tre punkter:

- usikkerhet

- uvitenhet

- at han rett og slett ikke gidder

Du må sette deg ned med ham og forklare din situasjon, og få frem at det er alvor. Du vil ikke ha en som ikke bryr seg om deg og dine følelser under sexen, så be ham om å ta seg sammen. Du trenger ditt du og! Forklar ham hvor viktig forspill er for dere kvinner, og at han selv også vil ha det mye bedre etter et skikkelig hett forspill. P*kken er bare en bitteliten del av en vellykket sexakt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khalid Hagen

Kevin er en smart fyr (og det er ikke ofte et eksemplar av hankjønn innrømmer at andre av samme art er smarte!).

Hvis han ikke skjønner poenget og/eller skjerper seg betydelig, tror jeg kanskje jeg hadde vurdert å bytte ham ut...

Tragisk å tenke på hvor mye deilig og spennende du/dere går glipp av når han holder på slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, det høres ut som eksen min!

Han var sånn, han kunne tilogmed få vrengt ut av seg: Nei , nå vil jeg komme. Og det var hans måte å ta initsiativ på. :cry: Han var jomfru, tilogmed ukysset da jeg møtte han så han var sikkert fryktelig usikker.Jeg var ganske erfaren på klinefeltet, men hadde bare ligget med en gutt tidligere, og kun en gang. Så jeg var jo like usikker jeg. Prøvde å si sånn; du må jo stryke litt på meg og sånn også.. Men da ble han sur og sa "jeg gjør jo det!" Så det var ikke snakk om å prøve å ta til seg lærdom heller. Tror han tok på meg nedentil en gang. EN gang! Da styrte jeg hånden hans ned dit, for å vise hva jeg likte, men så fort han kjente at det var vått, trakk han hånden til seg og sa "ÆSJ!". :sjokk:

Enden på visa ble tragisk nok at han dumpa meg. Men det var jo til det beste; selvtilliten min ble jo redusert til et minimum på de to månedene vi var sammen. :( Så du bør tenke nøye gjennom hva han gjør med deg, for hos meg plantet det en usikkerhet i forhold til sex som har vært veldig vanskelig å bli kvitt. Heldigvis har jeg en fantastisk samboer, med god tolmodighet.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hvorfor kan ikke menn fake forspillet, når Kvinnene faker orgasmen ?

eller var det ikke slik det var ????

hilsen en litt forvirret chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dumt hvis han ikke har interesse av slikt da...tror nok det er veldig vanskelig å få en mann som ikke liker noe til å begynne å like det.

Hvem vil dessuten ha "pliktkos" fordi mannen er SNILL og TAR SEG SAMMEN?!? :o Man vil jo at HAN skal ha det bra også, ikke sant? Få ting er eklere enn at en mann gjør ting han ikke liker under sex. Da føler man seg mindre attraktiv...når man vet han tenker æsj, æsj, æsj. Løssluppen blir man ikke i alle fall :hoho:

En mann med sånne preferanser som din er (sorry å måtte si det) SKIKKELIG dårlig i sengen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
hvorfor kan ikke menn fake forspillet, når Kvinnene faker orgasmen ?

eller var det ikke slik det var ????

hilsen en litt forvirret chris

å faen...jeg har misforstått og faket at jeg ikke kom i alle år.

snekker vi uopprettelig skade og en skam for kvinnekjønnet her?

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dumt hvis han ikke har interesse av slikt da...tror nok det er veldig vanskelig å få en mann som ikke liker noe til å begynne å like det.

Hvem vil dessuten ha "pliktkos" fordi mannen er SNILL og TAR SEG SAMMEN?!? :o Man vil jo at HAN skal ha det bra også, ikke sant? Få ting er eklere enn at en mann gjør ting han ikke liker under sex. Da føler man seg mindre attraktiv...når man vet han tenker æsj, æsj, æsj. Løssluppen blir man ikke i alle fall :hoho:

En mann med sånne preferanser som din er (sorry å måtte si det) SKIKKELIG dårlig i sengen!!!

Eller veldig ung, uerfaren og uvitende.... man kan faktisk lære hele livet. Man blir ikke født til å være superelskere. Det krever en god del selvransakelse og erfaring og selvsagt læring. Dersom han skjønner at du mener alvor vil han kanskje forsøke å lære og finne ut hvor deilig det egentlig er....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg må jo innrömme at jeg har värt borti den typen menn som tror at "forspill" er å gni pi**en opp mot hofta di akkurat lenge nok til at den er eksakt så stiv at det går an å få den inn uten å brekke den, for så å syte: "Jamen, er du ikke klar enda?"

Det kan jo selvfölgelig hende at du er den typen kvinner som får noe utav samleiet på den måten, men du höres vel heller mellomfornöyd ut, så jeg tar utgangspunkt i at dette ikke gir deg noe särlig...? Her må det gjöres helt klart for typen at ingen kos=ingen sex. (type: "så mye arbeid for så lite??? Gidder ikke!)

Eller du kan benytte en metode de aller fleste kvinner har sett i bruk: I det öyeblikk han stikker den inn; fake en ENORM orgasme, skyv ham ned av deg med ordene "Beklager, jeg skal forsöke å väre bedre neste gang" for så å legge deg til å sove!

Dette gir da selvfölgelig 2 mulige utfall:

1. Han forstår at enten skal det väre TO tilfredsstilte mennesker i senga når sexen er over, eller:

2. Han gidder heller ikke å ha sex....hm....da var vi vel egentlig like langt, siden det umulig kan väre noe särlig mer tilfredsstillende?

Om alt annet slår feil, så er alltid onani en god ting, i det minste har du da en hensynsfull partner! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg ville i alle tilfelle ha byttet ham ut, eller skaffet meg noe på si`.

Og når jeg hadde blitt avslørt villle jeg rett og slett sagt d som d var at jeg var misfornøyd m ham som elsker og at jeg fortjente langt bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex uten noen form for klining eller kos er uaktuell sex for meg...!!! :-? :evil:

Hadde definitivt ikke funnet meg i det...!!! :-?

Snakk med ham som de andre her sier.....men utifra det du har skrevet virker han ikke som den som utleverer seg.....men prøv iallefall..!!

Hvis han ikke forstår...eller vil forstå...ville iallefall jeg ha kommet meg ut av forholdet... :-?

Å ha en mann som ikke hadde likt å kysse meg...et av de viktigste uttrykk for kjærlighet...det hadde iallefall ikke jeg holdt ut... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare innrømme at jeg er naiv. Når dere jenter/damer forteller alle disse skrekk scenarioene, blir jeg flau. finnes det virkelig gutter/menn som i det herrens år 2003 som ikke har forstått at sex er mere en å sletre pi**en inn og ut? Jeg blir heftig flau på deres vegne. Det får meg også til å tenke etter litt. Fordi: Kan det være at en jente har oppfattet meg slik, og at jeg har vært for ego til å skjønne det? vet ikke. og vil nok aldri få noe svar på det. Men det tror jeg ikke. Dessuten. KEVIN er en flott fyr!! Mye festli som kommer plokkende ut fra det tastaturet. :)

MvH Spying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...