Gå til innhold

pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sånn ca koster ett bryllup? vet det er dumt spørsmål, jeg er ung osv. men skal gifte meg i 2010 (jada, langt frem i tid :sjenert: ) både jeg og samboeren er lærlinger, så bør vel starte å spare i god tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir vi kanskje gift samme året vi da. :ler:

Jeg håper vi kan klare oss på 50.000. Vi ønsker ikke noe stort bryllup. bare familie og venner.

Skrevet

oi, kult! Godt å se at det er flere som begynner å planlegge i god tid :ler:

Hmm, er nok litt mer av den typen som ønsker ett stort bryllup jeg da.. men får se hva som skjer, vi ønsker oss både hund og barn også, så man får se hva som dukker opp først og hvor mye penger man har til overs til slutt :P Har regnet meg fram til at hvis vi ber alle gjestene vi har lyst til så blir det 118 gjester :P det blir nok litt i overkant, men har store familier begge to, så dette kan bli spennende :P

Skrevet

Hvor mye bryllupet koster kommer jo veldig an på hva slags selskapslokale man vil ha. Velger man type sports- eller velhus med catering/lage mat og ta med drikke selv blir jo dette veldig billig i forhold til et dyrere selskapslokale hvor man må kjøpe alt der.

Vårt selskap med 70 gjester kostet 100.000,- på et slikt lokale, da var tre retters middag, alt drikke, også velkomstdrink, cafe avec og fri bar samt bryllupskake inkludert.

Så man må egentlig bare finne ut hva man ønsker og spare deretter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...