Gå til innhold

Kakao skal bli mamma!

Kakao

Anbefalte innlegg

Spytte på den??? :overrasket::hoho: Dårlig gjort at de ikke klarte det da, men mest sannsynlig går det nok bra her i Norge. Tror du skal være skikkelig uheldig hvis du får det.

Skriver du egen svangerskapsbok utenom denne??? Hadde sikkert vært gøy det da til nestemann osv :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja, jeg skjønner det morsomme i det. :ler: Det går nok bra, for det var en bra restaurant. Tror det er verre i utlandet. ;)

Ja, det er en bok som heter "min svangerskapsdagbok" (Link) som jeg fyller inn ting hver uke. Og så står det litt info og sånt. Ikke for mye, men akkurat passe. Koselig å følge med i, synes jeg.

I går var supersløvdag til tusen, jeg var så slapp... Virker som det blir bedre i dag. 13+0 i dag. Veide meg igjen, 56,5 kg... Rart jeg ikke går opp... Spiser jo mye. Foreløpig en halv kg under vekten ved starten av svangerskapet. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tok nytt magebilde i dag, men det vises ikke noe spesielt om morgenen, altså.. :sjenert: Litt forskjell når jeg sammenligner med 5+0, men veldig lite. Og "kveldsmagen" er litt flat, også, for tiden.

Utålmodige Kakao! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: I dag går ting litt mot meg føler jeg... Sånne filleting som f.eks. at printeren på skolen var forbanna treg akkurat i dag og jeg måtte skrive ut et kjempedokument.. Filleting, ja, men jeg ble så irritert. :rodme: Håper jeg kan skylde på hormonene... :klø:

Men for å fokusere på det positive, så har jeg endelig fått trent styrke i dag. Det kjentes godt. :) Har fått gått litt på ski i det siste, men ikke trent styrke på en evighet.

Bekkenbunnstrening? Hmmm, når bør man starte med det? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh og smilie: :klem:

Ja, nå går det så mye bedre. :) Har bare litt skole igjen i morgen, og så er det helg! Skal skrive semesteroppgaver nå framover, men tror det skal gå bra.

Var på kiwi i dag og handlet inn bøttevis med frukt og grønt, tror jeg skal woke noe grønt til middag. :sikle: Bare jeg som skal ha, for Kakaomannen er ute med klassen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Det er nok hormoner som er ute og går!Hvis ikke så er du født med samme elendige tålmodighet som meg :ler:

Skal bare begynne å knipe med en gang du ;) Kan aldri knipe for mye!

Hehe,så du venter på magen ja!Den kommer!Plutselig så er den bare der!Helt sant!

Blir trøtt bare jeg leser om oppgaveskriving så jeg skjønner deg godt!Men snart har du juleferie!Snaaart,om bare litt!

Ha ei riktig så god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@: :ler:

Skytte: Oi, så langt du har skrevet til meg! Og jeg vet jo at du har mer enn nok å henge fingrene i for tiden. Sondre virker helt herlig! :)

Takk for knipetips! Jeg skal prøve å finne ut litt mer om hvordan jeg skal gjøre det, og så sette igang. Tror det er noe sånt som at en skal late som en klemmer rundt en nøtt, eller noe.

Jeg har vært flink og skrevet 1 side på word i kveld på oppgaven min. Og enda lengre blir det når jeg skal gjøre om til 1,5 linjeavstand. ;) Er i god rute, har litt over ei uke igjen på denne første oppgaven, og det skal bli ca 5 sider.

Var skikkelig sugen på sjokolade for en time siden, og bare måtte stikke bort på butikken og kjøpe inn. Så jeg kjøpte sjokkis for 70 kroner. (og ingenting annet, lurer på hva kassadama tenkte :ler: ). Så nå har jeg fylt opp krise-skuffen. ;) Spiste ca 15 twist i kveld, og det var jammen godt! :sikle: Tenker det holder, bør ikke bøtte nedpå alt for mye sukker til lille krabaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, saa liten og nett du er!! Jeg veier nesten 20 kilo mer enn deg! :overrasket: Men jeg har ikke gaatt opp 20 kilo, altsaa (ennaa hvertfall! :ler: )

Kniping er lurt, ja. Det fine er at man kan gjoere det hvor som helst, saa man trenger ikke sette av noen spesiell tid til det! Men likevel glemmer jeg det rett som det er...

Ha en kjempefin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holly Hobbie: :klem::ler: Jeg er ikke så veldig høy, akkurat da. Men litt rart det der med kiloene, for jeg har liksom "alltid" vært 60 kg. Et eller annet som har skjedd det siste året, har ikke slanket meg, men spist sunnere, kanskje. Før gikk det alltid i toro og grandis, nå lager vi mye sunn mat fra bunnen.

Jeg hadde sett noen kule babybodyer på kjøpesenteret som vi dro for å se på/kjøpe i dag, men så viste det seg at alle de søte motivene var skikkelig enten gutt eller jente.... :sjenert: Og alle de kule som var nøytrale var bare i størrelse 98 og oppover... Hadde lyst til å kjøpe 56 og 62.. Så vi får vente litt til med babykles-shopping. Får jo vite kjønnet 21.des, forhåpentligvis. :)

Lurer litt på om det er noe poeng å holde det "skjult" hva kjønnet blir.. :klø: Kanskje bare teit...?? Eneste argumentet jeg egentlig kommer på er at foreldrene våre går glipp av overraskelsen etter fødsel: "Det ble en GUTT/JENTE!!!!!". Noen andre som har tenkt litt over dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker på om vi skal vite kjønnet.... Vet ikke hvorfor, men jeg har liksom ikke det store behovet, men når jeg nærmer meg UL spørs det da.... Mannen synes det er greit å vite det. Så jeg kan dessverre ikke gi deg noen god kommentar på det!

Ønsker deg en god helg med masse sjokolade, hvis du ikke har spist opp alt da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smilie: :ler: Det er faktisk litt sjokolade igjen. Men det spørs hvor lenge lageret varer. ;)

Kjempevanskelig det der med kjønn, altså. Tenker litt på det der med at om en får vite det, og så kan det jo faktisk hende at legene ser feil, og da.. Og da står en der ved fødsel med et lass med klær med "feil" farge. :forvirret: Men samtidig så er det veldig vanskelig å finne klær som er nøytrale, føler jeg. (Men som jeg leste er inne et sted; butikkene forsvinner ikke i det barnet fødes :ler: Det går an å handle litt etterpå, også)

Tenkte å få tatt et kveldsmage-bilde i kveld og legge ut i galleriet. Og så ta et i morgentidlig som jeg alltid gjør på søndagene. Det er litt forskjell, altså. 14+0 i morgen! :hoppe:

Før i dag var jeg supertrøtt, nå går det litt bedre, heldigvis. Skal til ei venninne på taco snart. Det blir godt! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh: :klem: Så koselig!

Jeg har fått mage!! :hoppe: Faktisk liten forskjell mellom kveldsmage og morgenmage nå, tidligere har det vært stor forskjell. Men nå har jeg mage om morgenen, også. :sjarmor: Synes dette er kjempespennende.

Legger ut bilde fra 5+0, og bilde fra i dag 14+0 i galleriet, hvis jeg får det til. Begge er tatt om morgenen. Nå er det ingen tvil, det er virkelig en baby der inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...