Gå til innhold

Kakao skal bli mamma!

Kakao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

iss: Ja, kanskje jeg kan melde meg inn en måned her og der, så jeg får lagt ut bilder. Gleder meg veldig til den ULen! Skal vi se... Bare 6 dager igjen! :hoppe:

Skytte: Tusen takk!! :klem::klem::klem:

smilie: Takk! Ja, og snart er det 11 uker. :) Liker at det går så fort nå. Tror det er fordi jeg har så å rekke på skolen jeg har praksis på. Ikke noe stressing, heldigvis!, men mye å holde styr på som lærer. Tror jeg liker det, blir jo ikke helt det samme som å ha en egen klasse, for ordntli-læreren sitter jo og følger med på meg. Lærer utrolig mye mer av å være i praksis enn å sitte å lese pedagogikk i boka.

Ser ut som jeg har kontroll på kvisene for tiden! :danse: Brevoxyl hjelper godt! :)

Missbumblebee: Så gøy at du har masse kynnere nå! Ikke lenge igjen til baby nå. :hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holly Hobbie: Nei, jeg fikk det faktisk fra legen min. Jeg hadde tenkt å ta privat, ja, men så fikk jeg gjennom henne. :)

Pi@: :klem:

smilie: Ja, gleder oss til UL. Mr. Kakao ville egentlig ha med videokamera for å forevige stunden, men det var jeg litt uenig i. Vi får jo bilde av lille Kakaobønnen, og jeg har ikke lyst til at han skal sitte bak et videokamera... :sjenert: Vil oppleve stunden sammen. ;) Men han skjønte hva jeg mente, så han sa seg enig, han og.

Takk for pm, smilie! :kose:

I dag var jeg forresten til legen, riktignok for noe annet enn svangerskapet, men jeg leverte en ny urinprøve siden det var både litt hvite blodlegemer, litt sukker og litt eggehvite i den første (1.sv.skapskontroll). Heldigvis ikke noe sukker eller eggehvite nå, men det var enda mer hvite blodlegemer. Hvis jeg fikk symptomer på UVI, så skulle jeg si fra, for det kunne være derfor. Aldri hatt det, jeg, men jeg forstod det var sviing når en tisser. Får satse på at jeg slipper det, høres ikke godt ut..

Leggetid. :) God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer garnatert til å kjenne igjen symptomene på UVI hvis du får det!

Sambo hadde også lyst til å filme når vi var på første UL'en, men legen syntes ikke vi skulle gjøre det. Sikkert hvis det skulle være noe galt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kjapptur for å si at jeg skulle ønske jeg rakk å innom dagbøkene til folk. Litt travelt, bare. Kommer sterkere tilbake i morgen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Håper det ikke er UVI da. Har ikke opplevd å ha det selv, men jeg hører det svir noe grusomt når man tisser og at når man først har fått det kommer det lettere tilbake? Tar jeg feil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det Marthepia. Det svir noe fryktelig og en må gå på do støtt. I tillegg får du jo ikke ut noe. Best å holde seg varm på rompa!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det ikke er noen tvil ved UVI, for da kan jeg fastslå at jeg ikke har det. :) Men skal prøve å holde rumpa varm. Takk for tipset, smilie!

Jeg har jobba så mye med skolen de siste dagene. :tristbla: Har forsøkt å ikke stresse, men det har gått slag i slag, og huset ser ikke ut. :sjenert: Nå er klokka for mange igjen, så får utsette klesvask+sengetøyvask nok en dag.. Får satse på at jeg finner en genser i morgen, også. ;)

I morgen er det UL!!!!! :hoppe: Jeg både gleder og gruer meg. Men mest sannsynlig så er nok alt i strålende orden. Bare gleder meg til å få det bekreftet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter_rundt:

I dag var vi på UL og så nurket for første gang! Det var en kjempefin opplevelse, og jeg er så glad vi gjorde det. Alt var i den skjønneste orden. :)

Og det var bare 1 der. :ler: Har jo ikke så stor mage enda, så hadde egentlig ikke trodd det skulle være to.

Lurer på om graviditetshormonene begynner å spille meg et puss. :klø: Snakket med pappa om ULen og han synes alt er så superkoselig. De har gledd seg veldig til å si nyheten til det nærmeste venneparet sitt, og jeg har sagt at vi venter til etter ULen. Og han sa i dag og at han gledet seg til å dele nyheten med noen. (venter litt til med resten av verden). Men så snakket jeg med mamma, etterpå, og hun synes også alt med UL'en var så koselig. Men når jeg sier at hun bare kan si det til venneparet, og liksom trodde hun skulle bli glad,så sier hun at "nei, det er nå best å holde det for seg selv litt til, ja. Vi trenger jo ikke å si noe enda. Nei, det er nok best å ikke si det for tidlig, ja." :tristbla: Det var kanskje ikke så galt det hun sa, men tonen hun hadde. Så nå sitter jeg her og sipper og ler litt av meg selv. ;)

Vi har kost oss med skitur og multer+vaniljekrem i kveld. En veldig flott dag, dette. Var skikkelig godt for Kakaomannen, også, å se lille nurket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Så koselig å lese her!!!Gratulerer med å ha sett gullet for første gang!

Ikke tenk for mye på det foreldrene dine sa,de mente nok helt sikkert ikke noe spesielt med det.Kan love deg at man blir utrolig varsom på ting når man er gravid..og etterpå... :sjenert: Det er da jeg har vært værst! Men det går over! Og ikke vær redd for å si ifra eller liksom minn folk på at det er hormoner i omløp f.eks!

Og ikke jobb deg ihjel med skolen...!

Herlig å høre om tur og nammis etterpå! Fikk lyst på multer nå,det er så godt å bare mumse i seg rørte multer :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...