Gå til innhold

Kakao skal bli mamma!

Kakao

Anbefalte innlegg

Må lissom le litt jeg... Rakk ikke tenke på annet enn å puste pga hyppige rier jeg :ler: Hadde tenkt på akkupunktur og risposer og alt sånt, men det eneste jeg rakk var litt tid i badekaret...
:ler: Ja, ikke sant. Prøver å ikke se for meg noe bestemt, jeg, for det kan fort bli temmelig annerledes, ja. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får neppe den fødselen man hadde tenkt seg, men det er greit å ha med seg alt man gjerne vil bruke sånn i tilfelle :)

Du Kakao, hvordan får du skriften i signaturen din så liten? Jeg prøvde med -1 men det ble bare større det jo (fungerte på gamle KG da) :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forrige forumtype så endret jeg bare tallet som stod der til 0.3, tror jeg. Eller så var det 0,3. Det var i hvert fall ikke likegyldig om jeg brukte komma eller punktum.

Ser de har endret nå, men når jeg gikk inn så står det:

<span style='font-size:7pt;line-height:100%'>

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sniker litt. Ingen fødsel? Men nå er det ikke mange dagene til terminen din. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ikke ut som noe er på gang, heller nå... :sjenert: Termin på onsdag! :-D

Håper jeg slipper å gå så lang tid over, må jo ta det helt med ro med dette blodtrykket.. Eller, ganske med ro. Skal stryke siste rest av babyklærne nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er terminen din allerede på onsdag!!!!?? Wow-nå begynner det virkelig å nærme seg her!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, jeg har ventet i hele dag, jeg. :popcorn:

Vært veldig sløv, sovet litt. Blitt litt mer våken nå, da. Har klipt til madrassen til kurven ordentlig. Så nå ser det riktig bra ut. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og kikker litt! Onsdag er en fin dag å føde på, da har min kjære mann bursdag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OIOIOIOIOIOIOI!!!! :overrasket: I natt har det skjedd spennende ting! Det er over nå, da, men det var veldig spennende. Har sikkert hatt en 12-15 ganske kraftige kynnere.

Var oppe flere ganger på do, og la meg igjen. Etter en tre-fire stk begynte jeg å tenke at det var da voldsomt så ofte, da.. Hmmm. Kanskje jeg skulle ta tiden? :-) Og da fikk jeg 6 min mellom fire påfølgende kynnere! :hakeslepp: Etter de, hadde jeg en 4-5 kynnere med 15 min mellom. Og så ble det bare lengre og lengre i mellom.

Lurer på om dette kan kalles maserier? For kynnere gjør jo ikke vondt.. Disse hadde litt vondter nede på magen. Par av de var faktisk litt vonde, også.

Jeg har vært våken store deler i natt, så jeg tror jeg skal sove meg en dupp nå. Samle krefter. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende da!

(ikke for å være en gledesdreper, men jeg har hatt 3-4 netter som har vært sånn. Hver gang går det over for meg da, men jeg tror det bare er min kropp som ikke helt fungerer som den skal ;))

Håper du holder oss oppdaterte da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!!! Men jeg har hørt om flere enn Mrs. N som sier at det har gått over men det er vel vanskelig å si. Jeg skal iallefall oppdatere med litt mer her nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...