smile Skrevet 16. mai 2007 #841 Del Skrevet 16. mai 2007 Så genialt med ei liste! Det var jo snilt av han da. Det er som du sier litt spennende å ikke vite når det skjer ja. Så er det jo veldig gøy at vi er så mange her inne som har termin i samme svingen også. Ha en god dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #842 Del Skrevet 16. mai 2007 Ja, kjempesnilt av han. Men så kommer han hjem med vondt i halsen! Så den lista ligger foreløpig temmelig urørt... Eller, nei, 1 ting er gjort. Vi var ute og satte på basen til bilsetet i bilen! Syntes stolen ble veldig rett i ryggen,da.. Maxicosi cabriofix. Håper han orker å støvsuge i kveld, for det er så støvete her... Koselig å se på sprinkelsenga som er redd opp! :rødme: Ble veldig fint. Skal se litt mer på kurven nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #843 Del Skrevet 16. mai 2007 Yess, nå har han støvsugd og gjort alt på lista!!! Herlig. Selvfølgelig tusen ting jeg kunne ha skrevet på, men tror det holder for denne gang. Steker baguetter til oss nå. Jeg er jammen lite sulten for tiden.. Må følge med på klokka, slik at jeg ikke glemmer å spise nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. mai 2007 #844 Del Skrevet 16. mai 2007 er kjempesulten om dagen, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. mai 2007 #845 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg klarer meg nøyaktig 1 og en halv time uten mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. mai 2007 #846 Del Skrevet 16. mai 2007 Magen min er så full av baby at det er ikke plass til mye mat om gangen. Men da eter jeg heller ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #847 Del Skrevet 17. mai 2007 Hihi, ja, jeg har hatt det sånn inntil det helt siste, jeg også. Bare akkurat nå om dagen, så har jeg vært en del småkvalm.. Vet ikke helt hvorfor. :klø: Må ta det opp med jordmor i morgen. Ønsker alle en fin 17.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. mai 2007 #848 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg hadde det akkurat på samme måte når jeg var like langt på vei som deg Kakao. Tror det rett og slett kommer av at magen blir presset sammen så mye. Det ble mye bedre når han sank lengre ned i bekkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. mai 2007 #849 Del Skrevet 17. mai 2007 Har hatt dager hvor jeg har vært småkvalm jeg også, men regner med at det er fordi babyen presser på overalt ja. Vet ikke om det er fordi jeg er så kort, for jordmor sier jo at knerten er langt ned i bekkenet, men jeg synes likevel det er trangt oppover mot ribbena også. Litt bedre er det nok likevel. Jeg får da puste hevrtfall. Ha en fin 17. mai, kakao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #850 Del Skrevet 17. mai 2007 Betryggende å høre at flere har litt kvalme. Babyen er helt nede i bekkenet, visstnok. Men som frosken, så er jeg jo ikke så høy, så det kan jo være at hun presser litt på forskjellige ting, ja. Merker også at det er mye bedre plass til å puste nå enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. mai 2007 #851 Del Skrevet 18. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. mai 2007 #852 Del Skrevet 18. mai 2007 Innom med en fredagsklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 #853 Del Skrevet 18. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #854 Del Skrevet 18. mai 2007 .....det passer meg litt dårlig at KG skulle skifte design nå, altså... Og hvor er smileyene? lete lete.... Ja, der, ja. Sidepanel. Hmm, hvor er resten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #855 Del Skrevet 18. mai 2007 Sydd meg rispose i dag. Ble veldig fornøyd. Tror det blir godt å ha framover. Begynner å kjenne litt i korsryggen, godt med litt varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 #856 Del Skrevet 18. mai 2007 Rispose er deilig! Husk å pakke den ned i sykehusbagen da. De skal visst være kjempekjekke under fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. mai 2007 #857 Del Skrevet 18. mai 2007 Fikk sånn rispose av to venninner, men har ikke fått prøvd den enda. Bruker det hos fysioterapeuten da, og det er utrolig deilig. Har hørt at det skal være fint under fødsel ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. mai 2007 #858 Del Skrevet 18. mai 2007 Rispose er deilig ja!!! Jeg fikk beskjed av jordmor at mitt sykehus har risposer så det trenger jeg ikke ta med Da kan jeg bruke den mens jeg går hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mai 2007 #859 Del Skrevet 18. mai 2007 Må lissom le litt jeg... Rakk ikke tenke på annet enn å puste pga hyppige rier jeg Hadde tenkt på akkupunktur og risposer og alt sånt, men det eneste jeg rakk var litt tid i badekaret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. mai 2007 #860 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg tror du har vært veldig heldig jeg iss. Gleder meg til å høre hvordan det hele var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå