Gjest marthepia Skrevet 5. mai 2007 #781 Del Skrevet 5. mai 2007 Tipper du får ei jente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. mai 2007 #782 Del Skrevet 6. mai 2007 Håper jeg har slik mage som deg når jeg er like langt på vei, men min kommer sikkert til å være dobbelt så stor (synes den er like stor som din allerede jeg ) Ser litt ut som en jentemage, men ikke veldig typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. mai 2007 #783 Del Skrevet 6. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #784 Del Skrevet 6. mai 2007 Tipper du får ei jente jeg ←Jeg tipper du har rett! Du har jo både gutt og jente, og så. Jeg er 99 % sikker på jente, så nå har jeg turt å kjøpe mer og mer rosa/jentefarger. Håper jeg har slik mage som deg når jeg er like langt på vei, men min kommer sikkert til å være dobbelt så stor (synes den er like stor som din allerede jeg )← Hihi, har venta på den kjempestore magen lenge jeg, men det ser ut til at den holder seg slik, akkurat passe. Veldig glad i magen min. :rødme: I dag var sambo og jeg på en alle tiders herlig italiensk restaurant! Helt nydelig mat. Og så slo det oss litt, at det kan jo bli en stund til vi kan sitte slik i freden og roen, så det blir sikkert noen flere restaurantbesøk i ukene som kommer, ja. Krabaten har vært skikkelig morsom i dag. Spent beinet ut i høyresiden kjempeofte. Elsker at hun "plager" moren sin litt, for da vet jeg at hun har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. mai 2007 #785 Del Skrevet 6. mai 2007 blir spennende å se om du har rett. jeg var jo sikker på at det var en gutt, men det viste seg jo at jeg tok feil... godt å kjenne masse liv, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. mai 2007 #786 Del Skrevet 7. mai 2007 Hihi, har venta på den kjempestore magen lenge jeg, men det ser ut til at den holder seg slik, akkurat passe. Veldig glad i magen min. :rødme: ← Du har akkurat slik mage jeg drømmer om akkurat passe stor . Jeg ønsker meg ikke noen gigamage, men det ser ikke ut til at jeg kan bestemme det sjøl . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. mai 2007 #787 Del Skrevet 7. mai 2007 Godt å kjenne liv, men ikke alltid like behagelig. Magestørrelse får man nok ikke bestemme selv, desverre. Men jeg har vært så heldig og fått akkurat den magen jeg ønsket jeg skulle få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. mai 2007 #788 Del Skrevet 7. mai 2007 Magestørrelse får man nok ikke bestemme selv, desverre. Men jeg har vært så heldig og fått akkurat den magen jeg ønsket jeg skulle få. ← Foreløpig har jeg det jeg også (håper bare ikke den blir helt gigantisk på slutten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. mai 2007 #789 Del Skrevet 7. mai 2007 Magen min er også akkurat passe synes jeg Men den trenger jo ikke å bli så mye større da, men det rekker den vel ikke å bli heller. Ha en fin dag Kakao! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. mai 2007 #790 Del Skrevet 7. mai 2007 Fint magebilde forresten Jeg også er nok en del større en deg. Men har hodet festet seg hos deg? Ser din er mye mer nedsunket enn min. Myter om kjønn har jeg ingen tro på. Har sett flere mager som har vært typisk guttemage og ut kom ei jente og omvendt. Den som lever får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. mai 2007 #791 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg synes min synker ned mer og mer for hver dag som går. Hadde bare ett strekkmerke 2 uker siden, men siden den begynte å synke så fikk jeg tre andre Vi får ta nye magebilder når vi er i uke 39/40 (eller mer ) og sammenligne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. mai 2007 #792 Del Skrevet 7. mai 2007 Har heldigvis ikke fått et eneste strekkmerke, men er visst mot slutten de kommer så regner fortsatt med at det dukker opp noen. Er deilig å kunne sitte da, uten at magen presser seg oppunder halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. mai 2007 #793 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, det er virkelig sant at de kommer på slutten Det er deilig å kunne puste ordentlig når man sitter ja, men til slutt blir magen så stor at den "hviler" litt på lårene når man sitter. Da føler man seg bra svær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. mai 2007 #794 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har heller ikke fått ett strekkmerke enda men jeg får vel forverede meg på noen da Magen min har alltid ligget høyt så det skal bli godt når den synker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #795 Del Skrevet 7. mai 2007 blir spennende å se om du har rett. jeg var jo sikker på at det var en gutt, men det viste seg jo at jeg tok feil... ←Ja, er forberedt på at ULen tar feil, for jordmora så egentlig bare litt bakfra under. Hun kom ikke til foran. Fint magebilde forresten Jeg også er nok en del større en deg. Men har hodet festet seg hos deg? Ser din er mye mer nedsunket enn min. ←Takk! Hodet har begynt å feste seg. Står HB/F på helsekortet nå. Jordmor sa at hodet var godt på vei til å feste seg. Har heldigvis ikke fått et eneste strekkmerke, men er visst mot slutten de kommer så regner fortsatt med at det dukker opp noen. ←Ok, så de kommer stort sett på slutten... Får forberede meg på at det kan dukke opp noen, da. Håper jeg slipper unna. Smører hver kveld med kakaosmør fra bodyshop. Skjønt det er ikke bevist noen virkning.. Skader ikke å prøve. Herlig vær ute i dag! Har sittet ute og lest i "Det var lurt" av Nina Løkke. (en babybok skrevet at en tobarnsmor). Nå er det snart fysio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #796 Del Skrevet 7. mai 2007 Wooohoi!!! 38 uker!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. mai 2007 #797 Del Skrevet 7. mai 2007 Gratulerer med 38 uker! Nå kan knøttet komme når som helst (+/- 2 uker før termin vet du) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 7. mai 2007 #798 Del Skrevet 7. mai 2007 Så fin mage, da gitt! Nå nærmer det seg virkelig for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #799 Del Skrevet 7. mai 2007 Takk! :-D Ja, nå er det jammen ikke lenge igjen! Så over klærne til babyen i dag, og oppdaget at vi hadde 1 (EN...!) sparkebukse! Så da måtte jeg ut og shoppe litt. Kjøpte en supersøt rosa sparkebukse og en rosa mellomting mellom sparkebukse og pysj. I tillegg til en hvit body med knepping i siden. Har akkurat lært at det bør være knepping i siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. mai 2007 #800 Del Skrevet 7. mai 2007 38 uker! Jeg begynner også å få litt oversikt over klærne, men tror vi har alt for mye i str 50. Med mindre det kommer en liten tass på størrelse med hva jeg var som nyfødt da. Kommer det en som Froskemannen må vi vel rett opp i 62. Begynte å tenke på hvor mye klær vi mest sannsynlig kommer til å få også, men er jo bare å bytte i større størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå