Gå til innhold

Kakao skal bli mamma!

Kakao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Har sluttet å høre på alles synsinger om mageform og hjertefrekvens osv.

Ha en fin dag, kakao. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det finnes jo så mange myter og jeg synes de varierer fra dag til dag!

Men hva er en guttemage da, eller hva slags mage har du??? :ler: Spiss eller rund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har guttemage og det kommenterer folk til stadighet...

Hadde vært rart hvis det kom ut noe fra motsatt kjønn da. Jeg er redd jeg ville ha sagt at "nei, jeg kom for å få en gutt jeg" hvis jordmor hadde gitt meg ei jente :ler:

Håper du får en fin fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttemage er mye spissere, mens jentemage er rundere, sier folk. De sier at jeg har spiss mage, en helt typisk guttemage.. :klø: Kan legge ut bilde. Synes den er rund, jeg. Her er det som står på babyverden:

Mageformen:

Ligner magen en basketball og sitter lavt, blir det en gutt. Ligner den en vannmelon og sitter høyt, blir det jente. Dersom det ikke synes bakfra at du er gravid, venter du en gutt. Ses det tydelig, ventes en jente.link

Jeg er redd jeg ville ha sagt at "nei, jeg kom for å få en gutt jeg" hvis jordmor hadde gitt meg ei jente :ler:

:hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du har mindre mage enn meg :klø: Vi bare MÅ ta magebilde i kveld altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre enn min mage i alle fall. Skal se om jeg får tatt magebilde i kveld jeg og :)

Og jeg synes egentlig ikke den ser spesielt gutte/jenteaktig ut jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes egentlig ikke den ser spesielt gutte/jenteaktig ut jeg ;)

Ikke jeg heller. Den ser bare fin ut :). Tror du må ta et bilde forfra også før jeg kan avgjøre om det ser ut som en gutte- eller jentemage :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et forfrabilde, også, men jeg får ikke til å forminske det nok, synes jeg.. (Har sendt det på mail til meg selv, for da spør windows xp om jeg vil forminske bildet, og da sier jeg ja, men det forminskes ikke nok) Er redd det blir et gigabilde til. :ler:

Før hadde jeg et program som forminsket bilder, men ikke på denne dataen. Hvilket program bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut to magebilder i samme kategori som deg kakao. Håper noen kan se de denne gangen da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du må ta et bilde forfra også før jeg kan avgjøre om det ser ut som en gutte- eller jentemage :ler::klem:

Nå har jeg lagt ut magebilde forfra, også. :gravid:

Og så var det jammen en godt gjemt ( :sjenert: ) funksjon i Paint, ja, for å forminske bilder. Så nå har jeg endret begge, slik at de har normal størrelse. :)

Har gjort storhandel i dag! Tør ikke si hvor masse penger jeg har brukt på mat.. :ler: Følte jeg måtte hamstre inn fryservarer, tørrmat og sånt til krabaten kommer. Og masse ferskvarer til tiden nå før termin. Så nå blir det kun småhandling framover. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe midt på natta! :overrasket: Fikk ikke sove, så jeg stod lik så godt opp. Skal prøve å skrive litt på en oppgave jeg har igjen. Kanskje jeg blir søvnig, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du fikk sove tilslutt :kose:

må bare være med på tippingen, jeg! jeg tipper 30. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er notert! :) Flere som vil tippe?

Ja, fikk sove tilslutt, men det var en merkelig natt. :forvirret: Drømte mye om fødsel og babyen. Var en litt rar drøm. Kom inn på et rom etter fødselen og skulle finne vår baby, og da var det fem å velge i blant, og ingen visste hvilken baby som var sin! :overrasket: :klø:

Veldig lite bevegelser i magen i går, i natt og i morres.....! :sjenert: Men sambo kjenner tydelig puls når han legger øret inntil magen. Puh! Håper likevel krabaten kan sparke litt fra seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle magekomplimenter! :) Veldig stolt av magen min. Blir merkelig å ikke ha den lengre. :overrasket: Om noen få uker nå så er babyen ute.

Og heldigvis har krabaten sparket litt i fra seg! :) Endelig. Ble jammen litt nervøs, altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, blir bekymret når det er stille i magen. Skurt har dager hvor h*n er helt propell, mens andre dager er det veldig stille i magen. Men har funnet ut at det er mange bevegelser jeg ikke kjenner. Kan se at magen rører seg uten at jeg kjenner det.

Gruer meg litt til magen er borte jeg. Er så koselig å gå gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...