Gå til innhold

Kakao skal bli mamma!

Kakao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei! :vinke:

Har hatt en herlig påskeferie! :) I hvert fall i starten, slutten var litt langdryg. Kjempeflotte skiturer i sol og flott vær. :briller: Klarte målet mitt, også! :hoppe: Gikk 15 km inn til ei hytte og overnattet og kosa oss, og gikk tilbake dagen etter. Var kjempefine løyper, så det gikk fint å gå. Merket en del kynnere på slutten begge dagene, så kanskje greit det ikke var lengre.

Vekta har økt betraktelig i påska, så nå er jeg på 8 kg pluss, plutselig. Synes det greit å få litt vekt, også, men det kom jaggu fort i påska. :ler:

Gleder meg til å se i andres bøker, men nå må jeg på skolen. Håper alle har hatt ei fin påske! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også plutselig gått opp et par kilo. Nå får vi nok igjen for at vi har gått opp så lite tidligere skal du se. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: til alleihopa!

Lurer på om jeg var litt snar nå. :sur: Har vasket opp alle babyklærne i hvitt, og hev de i trommelen, da alle fra H&M, Lindex osv. faktisk kan i tørketrommel. Står et trommelmerke der med to prikker i (betyr sikkert skånsom, men jeg bruker alltid sensitiv-knappen på trommelen).

Var skeptisk på forhånd, for det finnes jo knapt voksengensre som kan i trommel... Og jo, de krympet jo bigtime, da..! :sur: Men jeg kan jo egentlig bare ta det med i beregningen framover, at jeg kjøper litt større enn jeg tenker. Hadde bare ikke noe behov for at str 50 skulle bli 44, liksom... ;)

Glemte å si at krabaten har hatt sin første hikke i påsken! :hjerter_rundt: Hatt to hikkerunder etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det at klærne tåler trommel ville jeg ha tatt de med tilbake til butikken hvis de krympet mye. Reklamasjonsgrunn synes nå jeg da.

Hikking er søtt forresten. Lurer på om babyene synes det er plagsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det at klærne tåler trommel ville jeg ha tatt de med tilbake til butikken hvis de krympet mye. Reklamasjonsgrunn synes nå jeg da.

Hikking er søtt forresten. Lurer på om babyene synes det er plagsomt?

Jeg har dessverre kastet kvitteringene til dette tøyet. Bruker å ta vare på alle kvitteringene på voksenklær, i tilfelle de gikk i stykker, men teit at jeg ikke har gjort det på babytøyet.

Hikking er veldig søtt, ja. Kanskje babyen blir litt fortumlet når hun hikker. Er jo helt ufrivillig, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hikkes det flere ganger om dagen.. Både baby og mamma hikker ;)

Morsomt når man kan kjenne det på utsiden synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!!

Nei fysj så ergelig med de klærne :frustrert:

Jeg er sånn megaekspert på å rive av lapper og kaste alt før jeg er sikker på at ting passer eller holder mål.....

Hikke tyder bare på at den lile drikker fostervann og det er jo bra!Trener seg opp!

Sondre hikka mye i magen og har fortsatt med det utenpå!Så snart han begynner å le litt så får han hikke...!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med klærne da. Mine ble også sånn men nå har jeg begynt å stryke de litt (det skulle jeg uansett) og det hjalp veldig!!!! Anbefales!

Det er jo så søtt med hikking!!! Så er det jo bra at den begynner å trene!!! :hoppe: Her hikkes det også flere ganger daglig. Jordmor sa at hvis du kjenner etter hvor sentrum av hikkingen er og kjenner hvor de kraftigste sparkene er kan du ane hvordan babyen ligger :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har innfunnet meg med at klærne har krympet, og egentlig bestemt meg for å fortsette å tromle klærne, men ikke kjøpe mer i str. 50. :)

Babyen ligger nå med hodet ned! :) I dag har det vært skikkelig tungt i magen. Og så har jeg fått skikkelig gravid-walk. :ler: Jeg får ikke helt trent nå, men har planer om å gå litt hver dag.

Sambo og jeg har vært på ekstremshopping på utstyrsbutikken! Fy for et lass på handlekorga! :-D Kjøpte inn masse småting og noen store ting, fikk bra med rabatt for det ble godt over 4000. Mangler fortsatt stellebord, men så et vi kan kjøpe om vi ikke finner et bedre.

Lurer litt på dyne.. Har ikke hengt meg på dynediskusjonen, men kjøpte nå en Turiform gåsedyn-dyne (80x100 cm) til sprinkelsenga. 180 gram. Var det et godt valg? :klø: Kostet 350 kr, så den er sikkert bra.

Og så har vi kjøpt langhåret lammeskinn, tummytub, flanellskluter, stelleting, babybjørn active til sambo, reiseseng og madrass, hånduk med hette ++. Imponert over sambo! Han hater egentlig å gå i butikker! :klappe: Vi var der i sikkert tre timer! :overrasket: Og jeg ble helt ferdig i hofta etterpå... :sjenert: Så det tar jeg til meg. Ingen lange gårunder på meg lengre.. Blir jo helt invalid.

Nå skal jeg vaske over alt av sengetøy og helsetepper og sånt. :-D God helg til alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ganske synkroniserte, vi som har termin ganske likt :ler: Tror vi alle setter virkelig inn redebyggingen nå ja ;) Vi shoppa masse store ting i går vi og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke herlig å være litt ajour? :-D

Kjøpte bilstol i dag! Det ble tilslutt maxicosi cabriofix med isofixbase. Knallrød! Kjempefin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...