iss Skrevet 29. januar 2007 #381 Del Skrevet 29. januar 2007 Og jeg kommer snart etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. januar 2007 #382 Del Skrevet 30. januar 2007 Grattis med 24 uker! (på etterskudd...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 30. januar 2007 #383 Del Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer med 24 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. januar 2007 #384 Del Skrevet 30. januar 2007 for 24 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. januar 2007 #385 Del Skrevet 31. januar 2007 Gratulerer med passerte 24 uker! Naa begynner det aa naerme seg tredje trimester! Strikking er goey og avslappende, ja. Og mye morsommere enn aa drive med skolearbeid, kan jeg tenke meg... Sikkert lurt aa proeve aa redusere arbeidsmengden naa som du er gravid! Hvordan er ryggen i dag? Vet saa altfor godt hvor oedeleggende en vond rygg kan vaere, selv blir jeg skikkelig deppings av smerter... Haaper det blir bedre, enten ved fysio/kiropraktor eller av seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #386 Del Skrevet 31. januar 2007 Takk for hopping, alle! Tiden går fort, gitt. 24 uker, allerede! Holly Hobbie: Ryggen er heldigvis litt bedre. Lurer på hva det var. Eller, det er egentlig det samme, bare det fortsetter å bli bedre. Sov bra i natt. Det var godt. Er litt sliten for tiden, men det går litt bedre med humøret. Skal uansett til fysio i morgen, så da kan hun se litt på det. (Går egentlig dit for vondt lengre oppe i ryggen, men det går sikkert ok) Sambo har vært veldig god mot meg i dag. Nå har han spandert kinamiddag på meg, akkurat det jeg trengte! Sterk pekingsuppe, og så hadde jeg innbakte reker. Ønsket meg det veldig i dag, for nå har jeg kommet meg gjennom en del møter og ting som jeg ville bli ferdig med. Godt å "feire" litt når ting er overstått. Og så kjøpte han roser. Knuppen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. januar 2007 #387 Del Skrevet 31. januar 2007 De blir så søte og omsorgsfulle disse vordende fedrene.. Skjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. januar 2007 #388 Del Skrevet 31. januar 2007 *oppdateringsspor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. februar 2007 #389 Del Skrevet 1. februar 2007 De blir så søte og omsorgsfulle disse vordende fedrene.. Skjønne! ← Iblant lurer jeg på hvem denne nye mannen som har flyttet inn er, og hvor det er blitt av den gamle? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #390 Del Skrevet 1. februar 2007 Ah, jeg nyter å bli vartet opp. Koselig at de blir så omtenksomme. Ryggen er mye bedre. Var til fysio i dag og hun knadde litt over hele ryggen. Satser på at det går over helt. I dag tenkte jeg å få tak i flere gravidklær. Fra før har jeg kun 1 gravidgenser! Ja, og så ei bukse, da. Men den buksa har jeg dessverre kjøpt for stor i låra (til å vokse i)... så jeg sagger litt, og angrer meg for at jeg ikke kjøpte en som satt bedre. Det er salg på h&m, men kun xs og xl-størrelser igjen.. Og størrelsen min var utplukka av de som var til fullpris, også. Fant ikke genser, heller, så jeg skal prøve meg på en litt større butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. februar 2007 #391 Del Skrevet 1. februar 2007 Veldig viktig å feire når du har nådd mål du har satt deg. Så koselig av samboeren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #392 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja, feiring er en fin ting. Liker å feire med mat, jeg, som det matvraket jeg er. Elsker mat! Og særlig kinamat. I dag har vi vært på første litt mer sånn ordentlige babyting-shopping! Så på Hensvik sprinkelseng og stellebord på Ikea og tok mål og sånt. Bestemte oss for å gå for de, så da er de i boks. Kjøper de litt senere. Og så kjøpte vi tre bodyer på tilbud, en i str. 56 og to i 60. Hjelpe meg str 56 var smått! Og enda var det jo str 50 der for 0-1 mnd! Litt usikker på om man egentlig trenger plagg i den minste størrelsen.. Vet ikke altså, men det så utrolig smått ut. Jeg har sydd inn gravidbuksa mi i kveld, brukte strikker som jeg holdt stramt mens jeg sydde. Ble supert! :-D Så nå sitter den atskillig mye bedre. Herlig! Føler meg mye bedre. Ble skikkelig deppa i dag da jeg skulle kjøpe gravidklær, alt så ut som sekker på meg, og mye pga buksa som var så diger. Men jeg gir ikke opp, jeg SKAL finne meg noen fine lange gensre snart. Noen som vet om hvor det står lista opp ting en trenger? Gjerne antall. Jeg aner ikke hvor mange luer, bodyer, sparkebukser og sånt vi bør ha i hus før fødselen. Siden vi er usikker på kjønn vil vi ikke handle mer enn nødvendig. Men hvor mye bør man ha, mon tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. februar 2007 #393 Del Skrevet 1. februar 2007 Mrs N har ganske god oversikt over hva du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. februar 2007 #394 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har sett mange her inne som har funnet slike lister... Men har ikke funnet noen når jeg har lett selv! Ikke lett så veldig grundig da.... Så jeg følger med her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. februar 2007 #395 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har faktisk sett sånne lister i de bøkene jeg har fått av legen/JM . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. februar 2007 #396 Del Skrevet 1. februar 2007 Får man bøker? Er visst litt uvitene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #397 Del Skrevet 1. februar 2007 Har sett de listene jeg, og, men problemet er at det står så lite om antall. Men så det var en størrelses-tråd inne på gravidforum nå, lærte en del der. Kanskje vi bør ha 3-4 stk i 50 (babyer ER faktisk så små! ), 3-4 i 56, og så kjøper vi mer etter fødselen når vi vet kjønn. Haha, nå kom jeg på noe.. Er dette lov, mon tro.. Når en kjøper babyklær i gave på H&M, så setter de på et rødt klistremerke over prisen. Jeg kan jo kjøpe inn og si jeg skal ha i gave, og så evt. levere tilbake etter fødselen om det ble feil farge? På vanlige kjøp med kvittering, så er det vel en frist på et par uker, tror jeg. Så har jeg i alle fall noen ekstrabodyer liggende i huset, fort å vaske opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #398 Del Skrevet 1. februar 2007 Får man bøker? Er visst litt uvitene.. ←Ja, jordmor og lege har et lager med bøker fra Sandvik som de gir ut. Liker godt den Sandvik-boka, den ene siden er til mor, og så står det til far når du snur boka og leser fra andre siden. Sambo liker den godt, vi leser høyt i senga hver uke når vi skifter over til ny graviditetsuke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. februar 2007 #399 Del Skrevet 1. februar 2007 Så artig å shoppe! Aner ikke hvor mye man trenger av hva jeg, men tror ikke det blir for lite av klær hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. februar 2007 #400 Del Skrevet 2. februar 2007 Innom for å ønske deg en deilig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå