Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2007 #321 Del Skrevet 12. januar 2007 Fant du noe spennende paa strikkefronten? Er saa masse fint man kan lage, men jeg proever aa holde meg til det enkle...slik at jeg har sjanse til aa klare aa gjennomfoere det! Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 12. januar 2007 #322 Del Skrevet 12. januar 2007 Fiiin mage du har!!! Bare vent å se.. etterhvert ser du en fot eller hånd stikke ut! Det høres kanskje ubehagelig ut.. og det er det noen ganger Spesielt når det er langt oppe ved ribbeina! Ser han vrir seg. Men jeg tror min har funnet sin stilling nå. Han har ligget slik i ukesvis. Med hodet ned og ryggen påhøyre side og føttene på ventre. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #323 Del Skrevet 12. januar 2007 Pi@: Fjellrypa: Ja, kjempestas! Veldig koselig. Spennende om Kyllingen dukker opp snart nå! Holly Hobbie: Var så vanskelig å finne noe som var fint+som jeg klarer å strikke, og så plutslig kom jeg over det settet som smilie driver og strikker på, og da fikk jeg skikkelig lyst til å herme etter. Jeg har kjøpt garn til den blå jakken, men skal strikke i hvitt og lysegrønt. Tør ikke helt å begynne på rosa. Dessuten greit å ha til neste barn. (håper vi skal ha to i alle fall ) marthepia: Takk! Morsomt at du kjenner retningen på babyen. Føler det blir mer og mer virkelig dette, nå som magen vokser og babyen dulter litt av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 14. januar 2007 #324 Del Skrevet 14. januar 2007 Innom for å si hei! Håper du har en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. januar 2007 #325 Del Skrevet 14. januar 2007 Her er det bare å herme Kakao!! Vi kommer vel ikke til å trille så mye sammen allikevel Bare her på kg!!! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. januar 2007 #326 Del Skrevet 14. januar 2007 Herlig å lese her inne hos deg snuppa!! Håper du får ei strålende fin graviduke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #327 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei alle herlige folk! Jeg tror jeg har begynt redelagingen litt. Driver og rydder unna ting jeg skulle ha kastet for lenge siden. Tar litt tid, men nå er sambo på skolen, så da får jeg rydda i fred. Har begynt på en arm på babygenseren, strikket ca 8 cm. Veldig fornøyd med grønnfargen, ser søtt ut. Ellers, så har vi fått oss en ny hobby, ser det ut til, kjenne etter spark fra lille krabaten. Veldig koselig! Sambo er kjempeivrig, og blir veldig glad hver gang han får et lite dult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2007 #328 Del Skrevet 16. januar 2007 Kjempefin jakke! Ser mer enn komplisert ut, synes jeg! Sparking er ogsaa goey, og artig med en hobby som du og sambo deler, ogsaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. januar 2007 #329 Del Skrevet 16. januar 2007 Da er du også kommet i gang på strikkinga!!! Var ikke så vanskelig? Jeg måtte rekke opp det andre ermet nå men har fått strikket litt på det i dag igjen. Jeg også er så fornøyd med grønnfargen mot det naturhvite. Kanskje vi har samme grønnfarge?? Det er så herlig å kjenne spark!!! Og godt at mennene våre får kjent litt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. januar 2007 #330 Del Skrevet 16. januar 2007 Sambo har ikke kjent noe enda... Men kommer vel snart det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. januar 2007 #331 Del Skrevet 16. januar 2007 Sambo har ikke kjent noe enda... Men kommer vel snart det og! ← Mannen kjente første gang i dag men jeg sa til den lille på badet da vi stod opp i dag at nå måtte han snart vise seg for pappa'n sin og jammen hørte han på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. januar 2007 #332 Del Skrevet 16. januar 2007 *noterer tips om å være streng mot *piiip* * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. januar 2007 #333 Del Skrevet 16. januar 2007 *noterer tips om å være streng mot *piiip* * ← Oppdragelsen er allerede i gang!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. januar 2007 #334 Del Skrevet 16. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. januar 2007 #335 Del Skrevet 16. januar 2007 Skal gi beskjed til Skurt jeg også, om at h*n må sparke litt hardere. Har ikke kommet i gang med strikkingen jeg (eller blir vel hekling for min del), men er voldsomt imponert over dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #336 Del Skrevet 17. januar 2007 Holly Hobbie, smilie, iss, Skytte, Frida Frosk: Da er du også kommet i gang på strikkinga!!! Var ikke så vanskelig? Jeg måtte rekke opp det andre ermet nå men har fått strikket litt på det i dag igjen. Jeg også er så fornøyd med grønnfargen mot det naturhvite. Kanskje vi har samme grønnfarge?? Det er så herlig å kjenne spark!!! Og godt at mennene våre får kjent litt også!← De 8 centimetrene mine med arm så litt merkelig ut, og så gikk det opp for meg at jeg har gjort noe pokus med den økinga hver 4.pinne. Det ble nemlig asymmetrisk, og det dannet seg gradvis en slags "utoverkul" på høyresiden av økingen.. Men jeg har fått telefonhjelp av mamma, så da kom jeg på hvordan det skulle gjøres igjen. I stedet for å rekke opp, så begynte jeg på nytt, for starten så litt rar ut, også. Litt rusten, men nå er jeg i full gang igjen. Jeg bruker et lysegrønt garn det står 8913 på, stod ikke noe navn på fargen. Så koselig at mannen har kjent spark!! :-D Blir snart til dere, også, iss. Du får prøve å snakke litt til den lille, ja. Vi kjenner det best når jeg ligger helt avslappet på ryggen. I dag var jeg tidlig til fysio, og etterpå sov jeg i en halvtime. Men kom meg ikke opp, så jeg lå og dorget i ørten 9 minutter (slumringen på mobilen min). Vi skal prøve skia senere i dag, tror det skal være bedre føre nå. Går mye tregere i sporet med meg, men det er jammen godt å komme seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. januar 2007 #337 Del Skrevet 17. januar 2007 Moro å strikke , kanskje jeg må begynne på noe jeg også snart. Har ei jakke og et teppe ferdig allerede, tjuvstarta litt. Jakka lagde jeg lenge før vi begynte å prøve og teppe begynte jeg på sist jeg var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #338 Del Skrevet 17. januar 2007 Pi@: Du har jo kommet langt allerede. Lurer på om sånne tepper tar lang tid..? Hadde vært gøy med et selvstrikket et. Har vært på ski nå i min nye fart. Sambo har begynt å gå ekstraturer og så tar han meg igjen eller kommer tilbake. Føler fortsatt vi går på tur sammen, så det går fint enda. Kjenner det tar litt i magen med en gang jeg presser på for å gå litt fort, så det har jeg sluttet med. Lurer jammen på om ikke den gravide Kakao har begynt så smått og bli matrar. I går klarte jeg å hive i meg hele 4 maiskolber! Spiser aldri mer enn to til vanlig. Og nå fikk jeg veldig lyst til å lage macaroni and cheese, aldri smakt, bare hørt om. Har funnet meg oppskrift på nettet, så nå står det makaroni og koker på ovnen. Spent på hvordan det smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. januar 2007 #339 Del Skrevet 17. januar 2007 De 8 centimetrene mine med arm så litt merkelig ut, og så gikk det opp for meg at jeg har gjort noe pokus med den økinga hver 4.pinne. Det ble nemlig asymmetrisk, og det dannet seg gradvis en slags "utoverkul" på høyresiden av økingen.. Men jeg har fått telefonhjelp av mamma, så da kom jeg på hvordan det skulle gjøres igjen. I stedet for å rekke opp, så begynte jeg på nytt, for starten så litt rar ut, også. Litt rusten, men nå er jeg i full gang igjen. Jeg bruker et lysegrønt garn det står 8913 på, stod ikke noe navn på fargen. Så koselig at mannen har kjent spark!! :-D ← Usj, kjedelig å måtte starte på nytt igjen men det er jo så smått så!!! 8913 ja, stemmer det! Grønnfargen er kjemefin! Har du helt hvitt garn til eller bleket? Jeg har bleket. Nydelig sammen!! Veldig gøy at mannen har kjent litt spark. Det er nok bra for mannfolka det for det går nok litt mer opp for de da! Så er det jo fantastisk at det er en baby derinne!!!! Jeg gleder meg sånn til å møte den!!!! Har vært på ski nå i min nye fart. Sambo har begynt å gå ekstraturer og så tar han meg igjen eller kommer tilbake. Føler fortsatt vi går på tur sammen, så det går fint enda. Kjenner det tar litt i magen med en gang jeg presser på for å gå litt fort, så det har jeg sluttet med. Lurer jammen på om ikke den gravide Kakao har begynt så smått og bli matrar. I går klarte jeg å hive i meg hele 4 maiskolber! Spiser aldri mer enn to til vanlig. Og nå fikk jeg veldig lyst til å lage macaroni and cheese, aldri smakt, bare hørt om. Har funnet meg oppskrift på nettet, så nå står det makaroni og koker på ovnen. Spent på hvordan det smaker. ← Jeg har forresten strikket babyteppe også. Helt enkelt med litt store pinner så det blir litt hullete og røft. Heklet en kant i rundt. Lurer på om nøstebarn har oppskrift på noe sånt? Ski høres jo utrolig deilig ut da! Har dere så masse snø altså? Kom litt i dag her. Mais er godt... og nå fikk jeg lyst på makaroni og ost også. Kanskje jeg skal lage det istedet for alt mulig annet rart her...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. januar 2007 #340 Del Skrevet 17. januar 2007 Åh, så koselig det hørtes ut å gå på ski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå