Gå til innhold

Kakao skal bli mamma!

Kakao

Anbefalte innlegg

Ja, plutselig har de blitt ganske så store. :) Litt skummelt, og, hehe, for vi har ikke rukket å "bygge rede", enda. Men magen vises godt nå, så vi får nok ut fingeren snart.

Fant ut at jeg er bedt på to konfirmasjoner i mai. 13.mai og 20.mai! :overrasket::ler: Det blir spennende med tanke på termin 23.mai. Det er 6 timers kjøring til den som er 20.mai.. Oioi. Har veldig lyst til å vei, så vi kommer til å takke ja (riktignok med forbehold om at ting kan skje ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at det bobler hos deg. Har kjent litt liv jeg også, men er noen gang i tvil om hva det egentlig er jeg kjenner. Om det bare er magen som bobler eller om det er lille Skurt som romsterer inni der.

Gleder meg til det blir sånne ordentlige spark. :)

Går sikkert fint med konfirmasjon. Vi er invitert i bryllup en måned etter termin. Kan jo risikere at babyen ikke er mer enn et par uker, så vet ikke helt hva vi skal gjøre enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Innom en liten tur. Lenge siden sist nå ;)

Spennende med de første sparkene! Like spennende hver gang! Akkurat nå er jeg litt lei.. Har igjen 2 mnder så magen er ganske stor og (om jeg kan si det)"iveien" :ler: Kom å kjenn på magen her så ser du at det er en som er hardhendt med mamman sin! Det kommer plutselig ut et eller annet.Vises veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærregud, jeg må innom Fjellrypa. :hoppe: Har hun født??????

Å nei da, jeg er her og magen er på plass. Kyllingen har visst gooood tid!

Ikke bekymre deg for redebyggingen, forresten. Vi startet vel godt innpå 20-tallet, og det var ikke noe problem å få alt i orden.

Så deilig med skiturer, forresten! Jeg skulle virkelig ønske det var skiføre her også, men det er det altså ikke. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk: Ja, kjempegøy med bobler i magen! Så gøy at du og har kjent! :) Nå er det noen dager siden jeg har kjent noe. Tror en bare får takke ja til slike invitasjoner, men med forbehold. ;)

marthepia: Hehe, synes det virker helt uvirkelig det der med at det "stikker" ut litt her og der på magen innimellom. Jeg kan godt forestille meg at det kan bli litt slitsomt hvis krabaten skulle bli en super-turner, men akkurat i starten er det kjekt med litt livstegn. :)

Fjellrypa: Ja, dårlig med skiføre her og. Måtte til Sverige en tur, gitt. Nå må nå virkelig snøen komme her i Norge, også.. :sjenert: Lykke til med Kyllingen! :klem:

Cr@sh: :klem:

Jeg har lagt ut magebilde i galleriet. Det er for 20+0, synes ikke det var så stor forskjell fra 14+0, men det skyldes mest at jeg var veldig "heldig" (les: stor mage) på 14+0. Den ble flatere etterpå, og nå er den stor igjen. :)

21 uker i dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin mage! Liten og soet! ;) (sammenlignet med min! Den er helt sikkert akkurat passe stor! ;) )

Gled deg til flere og kraftigere spark! Det er virkelig artig aa se magen bule ut paa forskjellige steder, og kjenne at det virkelig er en ekte, liten person som holder paa der inne! :legrine:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk: Takk! :):klem:

Gled deg til flere og kraftigere spark! Det er virkelig artig aa se magen bule ut paa forskjellige steder, og kjenne at det virkelig er en ekte, liten person som holder paa der inne!  :legrine:

Spennende! Jeg vet ikke helt om det har gått helt opp for meg, enda. Skal bli godt å kjenne dette. Lenge siden jeg har kjent noe nå, kanskje jeg burde prøve litt cola. ;)

Nå ser jeg på babycaller. Har lagt inn spørsmål på graviditetsforumet, håper jeg får noen tips. Snart er det vel til pers i barnevognjungelen! :ler:

Får ikke noia av seng, stellebord, klær og alt sånt, men synes det er vanskelig å velge babycall (mtp stråling), barnevogn og bilstol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage!!! Og godt å se at den vokser!

Jeg har også lyst til å begynne å se på utstyr... mye å sette seg inn i synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nikl

Her har du en liten hilsen fra Sondre :ler: Helt vill når han kommer seg borti pcn!!

Åh,så herlig med spark...Savner de tidlige sparkene jeg!

Bare nyt alt mens du kan!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: Takk! :klem:

smile: Takk! :klem: Ja, litt overveldende alt en skal sette seg inni. Hihi. :)

Sondre og Skytte: :klem::legrine: Takk for hilsen, Sondre! :ler:

Ja, ligger hver morgen og kjenner etter smådulter. I dag har jeg muligens kjent litt midt på dag, også. Men er fortsatt usikker på om det er krabaten eller bare annen romstering inni der.

Så trøtt er jeg nå: :sove: Skal bli såååå deilig å legge seg snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smilie: :klem:

Vi har hatt kosekveld med film i kveld. :hjerter: Sambo hadde hånden sin på magen min, og plutselig så dulter krabaten til, flere ganger! :-D Og sambo kjente det!!!!! :legrine: Kjempekoselig!! Ååååå, så herlig med livstegn. :hjerter_rundt:

Jeg har endelig begynt å få på meg litt kilo. (føler meg gal som sier det :ler: ). Har gått opp 2 kg og er oppe i 59 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅHHHHH_så heldig sambo`n din er da!!!! Selv om mannen har hånden ofte på magen så har han ikke kjent noe. Ofte når vi har besøk at det er fullt liv der men da synes jeg ikke at jeg kan rope ut og be mannen komme, å joda sier han :ler:

Godt at du har fått på deg noen kilo, rart å si det ja.... Kan få noen kilo av meg.... :sjenert: Men nå har jeg ikke så stor matlyst som jeg hadde så da renner det vel ikke på så mye. Men hvor høy er du? Jeg er ganske lang så de synes ikke så godt heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk og smilie: Han kjente et lite spark i morres også, sambo. :hjerter: Ble litt småusikker da smilie sin sambo ikke har kjent enda, for du har jo kjent i ukesvis selv. ..men jeg er sikker på at han kjente noe, for han sa jo fra før jeg sa at det sparket, også. Så jo, jeg er ganske sikker. :)

Hehe, jeg er nok ikke å så høy. 1,63 m. :)

Nå skal jeg ut i sentrum og se etter strikkeoppskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...