Kakao Skrevet 22. november 2006 Forfatter #181 Skrevet 22. november 2006 smilie: Å, den bodyen er sikkert søt! Nei, merkelig nok, så har jeg ikke lagt på meg. Var 57 kg da jeg ble gravid, og så var jeg lenge på 56,5, men nå ser jeg ut til å være oppe på 57 igjen. Satser på at det holder seg. Ikke at jeg direkte gleder meg til å bli diger, men i følge "alt" så burde jeg liksom ha fått på en kilo minst.. Er jo faktisk i uke 15 i følge legen. Jaja, alt skal en nå bekymre seg for, og. Holly Hobbie: Takk! Ja er veldig fornøyd med de klærne jeg fant. Hadde på meg den ene mammablusen i dag, sprader veldig fornøyd rundt med magen. Nå må jeg jobbe skikkelig med lekser. Rekker ingen dagbokrunde, dessverre.
Kakao Skrevet 22. november 2006 Forfatter #182 Skrevet 22. november 2006 Ugghh, blæh, så kjedelig det er å jobbe med semesteroppgaver...... Er skikkelig irritabel, og vel.....gravid! Så det så. Hærregud, beit meg inni kinnet under middagen og det var nok til at jeg begynte å sippe skikkelig. Tårete og greier. Bra Kakaomannen forstår at det er hormonene. Skal til jordmor i morgen, og gleder meg veldig, så ikke så lett å sitte her å tenke på skole. Nei, back to work...
Gjest marthepia Skrevet 22. november 2006 #183 Skrevet 22. november 2006 Hormonene kjenner jeg GODT til! Kjenner ofte at sinne koker i meg uten noen grunn og jeg er lett irritabel. Stakkar sambo Det er som regel han det går utover. Men jeg merker at jeg er i bedre humør om han ikke spiller så masse og sitter på forumet hele dagen! Kanskje det har noe med det å gjøre å? "Kos" deg videre med skolearbeidet du. Drittlei skole eller? Det er jeg.. Lykke til hos jordmor i morgen. Må få høre hvordan det gikk!
Kakao Skrevet 22. november 2006 Forfatter #184 Skrevet 22. november 2006 Går fint å være på skolen på forelesninger og sånt, men er dritlei av å sitte og skrive på oppgavene. Og så er det så mye pensum jeg ikke har lest enda... Sier meg ferdig for i kveld med oppgaven. Tar meg en liten tur rundt om i bøkene til dere andre.
Gjest marthepia Skrevet 23. november 2006 #185 Skrevet 23. november 2006 Skjønner deg godt Ser fram til å begynneå arbeide jeg. Har du igjen mange år? Og hva blir du da?
Kakao Skrevet 23. november 2006 Forfatter #186 Skrevet 23. november 2006 Sisteåret dette. Blir lærer. Jordmor i dag!!!! Fikk høre hjertelyden til babyen! Det var veldig rørende. Fikk helt tårer i øynene jeg, der jeg lå. Det gjorde veldig godt å høre dette! I dag har jeg fått trent bra, sykling og styrke. Prøver å få en del styrke i armer, bein og rygg til jeg skal bli en mamma. :icon_razz: Men etter treningen så har jeg vært helt flat i batteriene. Hvor er den berømte energien som skal komme i 2.trimester?
Kakao Skrevet 23. november 2006 Forfatter #187 Skrevet 23. november 2006 Legger ut en filmsnutt fra VGs lattervideoer: Lattervideo Han siste gutten (1:30 min uti) er bare så utrolig morsom! Neste gang jeg er trist og lei, skal jeg gå inn og se på filmen. Det er han i badekaret. Noe så hjertelig! :grine2: :grine2: :grine2:
smile Skrevet 23. november 2006 #188 Skrevet 23. november 2006 Klarte visst ikke å laste ned dette nå jeg men var veldig bra den forrige svensken som var der! Så herlig å høre hjertelyd!!! Man blir liksom forelsket. Rart å tenke på at for noen få uker siden var det ingen ting der
Kakao Skrevet 26. november 2006 Forfatter #190 Skrevet 26. november 2006 smile og Skytte: Å, ja, det var så herlig å høre lyden fra lille krabaten. Gleder meg til Kakaomannen får høre neste gang. Rolig søndag i dag. Har vært ute og gått en tur, og leser nå til eksamen. Gleder meg til... hmm, jo, jeg kom akkurat på at jeg skal lage en glede seg til-liste: Gleder meg til: * 1.desember - for da starter jula med julebrus () og adventskalender. * julebord med klassen - selv om jeg ikke skal drikke. * UL i uke 18 - superspent på om det er eller i magen! * snøen kommer tilbake, så vi får gå på ski igjen. * bli ferdig med eksamener og oppgaver. * jul - for det blir rolige tider med laaang frokost om morgenen og deilig julemat. +++++
Kakao Skrevet 26. november 2006 Forfatter #191 Skrevet 26. november 2006 Og så gleder jeg meg til: * få større mage, for jeg er så utålmodig. Synes den er så flat i kveld... (Ikke-gravide synes sikkert jeg er gal, siden jeg kan si noe sånt. )
Gjest marthepia Skrevet 27. november 2006 #192 Skrevet 27. november 2006 (endret) Fikk tårer i øynene da jeg fikk høre hjertelyd hos legen for første gang Det er herlig og helt ubeskrivelig!! Bare vent til UL du! Da blir du rørt da Endret 27. november 2006 av marthepia
Kakao Skrevet 27. november 2006 Forfatter #193 Skrevet 27. november 2006 marthepia: 25 dager igjen til UL! Jeg har vært så heldig å unngå den berømte kvalmen som mange har på starten av svangerskapet. Men nå har jeg begynt å få en supernese som lukter alt, og ting lukter ikke godt... Nå driver jeg å steker asiamarinert kylling i form til middag, men lukta er skikkelig ekkel... Og matlukt i trappa fra naboene er plutselig blitt superekkelt.. Knyter seg på en måte i halsen..
iss Skrevet 27. november 2006 #194 Skrevet 27. november 2006 Kjenner til det med super nese ja... Utrolig hva man reagerer på! Til og med hvordan folk lukter, folk man går forbi i butikken for eksempel!
smile Skrevet 27. november 2006 #195 Skrevet 27. november 2006 Lukter ja!!! Huff. synes faktisk det er litt slitsomt jeg. Dårlig ånde og sånt...
Cr@sh Skrevet 27. november 2006 #196 Skrevet 27. november 2006 Innom og leser litt og legger igjen en diger
Kakao Skrevet 27. november 2006 Forfatter #197 Skrevet 27. november 2006 Hehe, morsomt at det er flere skarpneser ute og går. Jeg har aldri litt røyklukt, men nå er det helt motbydelig. Og det står jo røykere overalt ute... Har blitt helt fanatisk, jeg. Skifter til andre siden av gata for å slippe unna. I dag har jeg vært litt furten. Er så sint på de teite semesteroppgavene jeg må skrive. Og så tenker jeg på at babyen merker at jeg er sint og ikke glad, og så blir jeg litt oppgitt over meg selv. Men nå har vi vært ute og kjøpt masse gode klementiner, så nå er jeg glad igjen.
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 #199 Skrevet 28. november 2006 Åhhh.... kelmentiner er digg... Gir meg julefølelse og skrelle dem...
Gjest marthepia Skrevet 28. november 2006 #200 Skrevet 28. november 2006 marthepia: 25 dager igjen til UL! Jeg har vært så heldig å unngå den berømte kvalmen som mange har på starten av svangerskapet. Men nå har jeg begynt å få en supernese som lukter alt, og ting lukter ikke godt... Nå driver jeg å steker asiamarinert kylling i form til middag, men lukta er skikkelig ekkel... Og matlukt i trappa fra naboene er plutselig blitt superekkelt.. Knyter seg på en måte i halsen.. ← Hei hei!! Jeg er ikke alene! jeg har også fått en supernese som lukter ALT! Vil ikke si at det en bra ting nei.. Noen ganger må jeg bare skifte på senga for jeg synes det lukter rart av sengtrekket og lakenet. Da kan det være bare 2 uker siden jeg skiftet sist.. Men jeg klarer ikke å legge meg da. Rare greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå