Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Trenger litt hjelp! Jeg var egentlig tom for p piller men så fant jeg ut at jeg hadde noen halvfulle brett liggende (hvor jeg bare har brukt de gule til utsettelse av mens) så jeg brukte bare derfra. MEN. Så ser jeg idag at jeg bare har brukt hvite piller mens jeg for tre dager siden skulle ha begynt på gule piller.. Shit.. Det vil si at jeg har brukt hvite piller mens jeg skulle tatt gule i 4 dager... (Går på TRIONETTA) Er dette krise? Hadde sex i natt.
Suki Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 tror ikke det er noen krise sånn for sexens skyld, men vet ikke hvordan det vil påvikre din neste mens da
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Om det er de store hvite er det krise ja. Det er kun sukker i de, og ikke hormoner, du har da i praksis glemt pillen i 4 dager. Er det de små hvite er det ikke SÅ stor krise, men sjansen øker for at du er gravid. De pillene inneholder mindre hormon enn de gule, og skal egentlig ikke kunne undertrykke eggløsningen så sent på brettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå