Lizzie123 Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Hei. Lurte på om noen av dere har kjøpt varer fra lookfantastic.com? Står at man må betale tollavgift om man bestiller for mer enn kr.200. Noen som vet hvor mye den avgiften er på? De har visst noen veldig bra selvbruningskremer fra st tropez jeg har lyst til å prøve. Blir veldig glad for svar. Hvis noen har prøvd st tropez selvbruning vil jeg gjerne høre om det var bra.
brumma* Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Du må betale 25% moms av totalsummen hvis du bestiller varer for over 200 kroner. Så kommer et gebyr på rundt 80 kroner i tillegg.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 jeg har erfaring med lookfantastic.com. Dersom du kjøper varer for over 200,- så putter de varene i flere pakker slik at hver pakke ikke er på over 200,-. Men for sikkerhetsskyld så kan du skrive en kommentar om dette når du bestiller. Men nå sist gang jeg bestilte så tok det evigheter før den siste pakken kom. Jeg sendte en mai til del om det, og da fikk jeg en mail fra de i retur hvor det sto at varene hadde brukt lang tid gjennom tollen, men at den skulle komme straks. To dager senere kom den i posten.
brumma* Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Jeg har også erfaring med lookfantastic, men jeg fikk vite at de ikke deler opp bestillingen og sender ting separat. De skrev ned verdien en stund eller sendte varene som "gave", men de ble tatt for dette (av tollvesenet) for et par måneder siden. Nå må man bestille for under 200 kroner ellers må man betale moms.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå