Gjest vimse Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Har vært skikkelig forkjøla en uke, mest slim og feber, men de siste dagene har det i tillegg blitt sårt i halsen og vondt i hodet og ørene( og tennene ). Men altså, ørene da, de klør liksom inni, og så føles det som om jeg har badet og har dotter, og når jeg vrir på hodet spraker det og akkurat som om trykket endrer seg. Er detta da :klø: Har ikke opplevd sånn før...
Gjest Meep Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Ørebetennelse? Eller kanskje bihulebetennelse? Har ikke noen erfaring med noen av sykdommene, men det var det første som slo meg.
Spoven Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Jeg får alltid slike dotter i ørene når jeg er førkjølet. Det er veldig ubehagelig, men går over etter noen dager om du bruker nesespray. Hvis du har smerter i ørene kan det være betennelse, men det høres ut som bare dotter. Av og til har jeg holdt for nesen, og hatt munnen igjen, og blåst hardt for å prøve å åpne, men da har jeg som regel fått stikkinger i ørene etterpå, så etter min erfaring vil jeg ikke anbefale det. Det er fryktelig ubehagelig, men det går over. Deilig når det begynner å kneppe i ørene og man kjenner at det normaliserer seg.
Gjest vimse Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Det verker i rykk og napp på en måte, jeg har ikke hatt øreverk, så jeg vet ikke åssen det føles, men det kan være en sjans for at det er det... Bihulebetennelse er det ikke, det har jeg med jevne mellomrom. Hva gjør jeg med en øreverk da? Antibiotika? *blond*
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Ta en tur til legen, så ser han i ørene, og finner han verk der tror jeg det blir antibiotika. Legen kan også rense ørene dine.
Gjest vimse Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Som jeg forsto behandles øreverk først og fremst med paracet og nesespray, i alle fall sånn i utgangspunktet. Men jeg hadde infeksjon i kroppen og fikk penicilin, så da tar det nok øreverken også
Gjest meya84 Skrevet 16. september 2006 #7 Skrevet 16. september 2006 jepp, høres akkurat ut som da jeg hadde ørebetennelse for to uker siden Måtte på en ukes antibiotikakur. God bedring
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 16. september 2006 #8 Skrevet 16. september 2006 Kanskje du har vann i mellomøret? Renner det vann ut når du legger hodet til siden? I så fall er det meget smertefullt, og kan vare en stund, men det går over og er ikke noe hjelp å få hos legen.... Huff så negativt dette gørtes ut, men ville bare hjelpe...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå