Gå til innhold

flyvertinne 29 kommenterer

Fremhevede innlegg

Gjest flyvertinne29
Skrevet

hei alle.

Leste en del negativ omtale om min yrkesgruppe , om at vi er dumme osv. kan bare fortelle at jeg er utdannet legesekretær fra privatskole, deretter 3 årig sykepleier utdannelse. Bedre betalt som flyvertinne og opplever mer.

Jobber sammen med mange høyt utdannede, faktisk få som ikke har høyere utdanning. De aller fleste jeg jobber sammen med er sykepleiere, lærere ja til og med bioingeniører. Mange tror at det er lett å bli flyvertinne, tro om igjen. Søk til et selskap og dere merke at det kreves ganske mye. Utdannelse er viktig, deretter språk kunnskap.

Mange kritiserer og sier at vi burde jobbet på sykehus men selv bommet jeg litt med hensyn til min utdannselse og liker ikke klin og gøgg.

bedre å servere og reise. En ren og pen nystrøket uniform og bare velstand.

tenk dere om før dere dømmer andre.

Sykepleier utdannelsen er god for mye, man trenger slettes ikke jobbe som sykepleier da man blir meget ettertraktet som mye annet da man er ferdig.

klem fra martine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kanskje tenke deg til selv at de bør kunne et par språk...?

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Hvor mye tjener du da? Visste ikke flyvertinne-yrket var så godt betalt.

Skrevet

Ja, nå lurer jeg veldig på hvor mye tjener i mnd.

Har hørt at de slipper å betale så mye skatt.

Da jeg var liten hadde jeg romantiske tanker om det å være flyvertinne, hadde adrig giddet det nå. Det er jo det samme som å være servitør. Ja, ja man får jo reise nye steder og slikt, men uff nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...