Gå til innhold

Psykologi forum


Gjest Sigmund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva mener du? Et forum for psykologer, eller et sted hvor man kan diskutere psykologi, eller et sted man kan få hjelp angående psykologiske anliggender?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Et forum for psykologer, eller et sted hvor man kan diskutere psykologi, eller et sted man kan få hjelp angående psykologiske anliggender?

Et sted hvor man kan diskutere psykologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilket nivå? Dvs, er du psykologistudent?

Jeg vet ikke om noen gode norske, og de utenlandske (primært amerikanske) er veldig preget av nye psykologistudenter som oppdager hjulet og sosial kognitiv teori på nytt ;)

Jeg var vel ikke til så mye hjelp her gitt. Min personlige erfaring er at det best å diskutere slikt i kantina på universitetet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilket nivå? Dvs, er du psykologistudent?

Jeg vet ikke om noen gode norske, og de utenlandske (primært amerikanske) er veldig preget av nye psykologistudenter som oppdager hjulet og sosial kognitiv teori på nytt ;)

Jeg var vel ikke til så mye hjelp her gitt. Min personlige erfaring er at det best å diskutere slikt i kantina på universitetet :)

Det er rart med det, når studenter oppdager ting de ikke visste fra før og er engasjerte har de en lei tendens til å ville dele det og diskutere med andre. Men du er vel ikke på det nivået der regner jeg med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart med det, når studenter oppdager ting de ikke visste fra før og er engasjerte har de en lei tendens til å ville dele det og diskutere med andre. Men du er vel ikke på det nivået der regner jeg med ;)

Jeg mente vel at du skulle bruke medstudentene dine til å diskutere slikt.

Men jeg skjønner hintet, du vil ikke ha flere tips. Greit nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart med det, når studenter oppdager ting de ikke visste fra før og er engasjerte har de en lei tendens til å ville dele det og diskutere med andre. Men du er vel ikke på det nivået der regner jeg med ;)

Det var da også en måte å svare på :overrasket: Tenker det er mange som vil ha slike som deg på forum de vanker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var igrunnen en kommentar til innlegg nr 4, som jeg fant hovererende. Hvis en skal være i stand til å lære seg noe, må man nødvendigvis innha kunnskap som andre er kjent med fra før. Og da blir "hjulet" oppfunnet mange ganger på nytt, hvis du skjønner.

Beklager hvis det oppstår misforståelser.

Jeg er forresten ikke identisk med trådstarter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo news da. En nyhetsgruppe du abonnerer på via outlook f.eks. no.fag.psykologi.generell. Dessverre er denne nyhetsgruppa infisert av en psykotisk figur fra den nordlige delen av landet vårt. En person som mener at psykologer og psykiatere er det samme som satanister. Dette gjør sitt til at det ikke alltid er rom for å diskutere på et saklig plan der inne. Han har lagt alle psykologer for hat og vier livet sitt til å poste idiotiske innlegg for å forsøke å sverte de. Egentlig er nyhetsgruppa verdt å abonnere på bare på grunn av denne fyren i seg selv. En stilstudie i vrangforestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...