Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #61 Skrevet 19. september 2006 Bor i studentby, og her er det veldig lytt. Har en nabo som spiller ekstremt høy musikk. Vannet i vannglasset mitt står og rister i takt med bassen. Det tåler jeg ikke...
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #62 Skrevet 19. september 2006 Smatting (har ei venninne som smatter noe utrolig.. vet ikke om hun er klar over det selv) Folk som snyter seg andre steder enn på badet eller i skjul Brå lyder av ting som smeller (argh! ) Ellers generelt lite glad i å høre andre folk etter at jeg har lagt meg, men o lykke; vi bor i hus på landet og det er så stille og deilig!!! Ikke fanatisk, men liker heller ikke tannpusslyder og gafler mot tallerkner.
LilleLy Skrevet 19. september 2006 #63 Skrevet 19. september 2006 Ulike typer smatting og for eksempel når noen sitter å tripper med bena hele tiden og lignende...
Amanlis Skrevet 19. september 2006 #64 Skrevet 19. september 2006 Bestikk som skjæres mot tallerken Steiner som snikkes mot asfalten mens man går Pipelyder fra neser når man har en minibuse i nesa Klaprelyder fra gebisset til pappas gamle tante
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 19. september 2006 #65 Skrevet 19. september 2006 Folk som stryker hendene mot dongeri-stoff! iiiik ← Jaaa!! Argh.. får frysninger i henda bare jeg tenker på det! Som en annen her sa; alle slags buksestoff.. All slags stoff spør du meg.. som lager lyd da.. Hvis noen stryker over "grovt" sofastoff osv. Tannpusselyd fra andre og folk som klør seg på strømpebuksa! ← Haha! klødde meg akkurat på strømpebuksa da jeg leste dette. det er bare sånn tynn da, så det kom ikke noe lyd. men likevel Ellers får jeg problemer av folk som puster veldig med nesa.. Og snorking..
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2006 #66 Skrevet 20. september 2006 Jeg simpelthen klarer ikke følelsen eller lyden av middagstallerkene våre, når man spiser med bestikk. Så når det dekkes på til mat her i huset, får jeg alltid en tallerken annerledes enn de andres.
Knøttet Skrevet 20. september 2006 #67 Skrevet 20. september 2006 Jeg takler verken å ta i eller høre lyden av bomull ... får grøsninger, det er sært men helt forferdlig (bomullspads går bra). Dette gjelder også gensre i ukjent materiale (ull?) som blir "tørre" og "stive" etter vask, akkurat samme følelsen som ve bomull *grøsse*. Ellers takler jeg ikke lyden av kniv/gaffel mot fat, slafsing, leddknekking, folk som beveger gebisset inni munnen og feilbruk av "skj"-lyden. Altså de som sier "sjæreste, sjosk, sjino" osv- det irriterer meg grenseløst
Lipstick Skrevet 21. september 2006 #68 Skrevet 21. september 2006 Jeg fryser på ryggen når noen skraper gaffelen mot tallerken :hår: Liker ikke snorking, heller
*Butterfly* Skrevet 22. september 2006 #69 Skrevet 22. september 2006 - Skraping av bestikk mot tallerken - Negler på tavle - Smatting - Klø seg på strømpebukse (som nevnt tidligere i tråden) - Isopor mot vindu Vet at listen er lenger men kan ikke komme på resten i farten. Tror jeg rett og slett irriterer meg over for mye egentlig
Gjest Kardemomme Skrevet 23. september 2006 #70 Skrevet 23. september 2006 Jeg er en leddknekker (ofte er det ikke med vilje da ) Ellers så hater jeg lyden av hakkete cd-plater og sånn skrikende dame sang-stemmer (f.eks Beyonce) Når ting blir gjentagende blir det fort plagsomt og irriterende i mine ører.
Sleepy Beauty Skrevet 15. november 2006 #71 Skrevet 15. november 2006 Smatting er det verste som finnes. :hår:
Snuppelura Skrevet 15. november 2006 #72 Skrevet 15. november 2006 Smatting og slurping, - men den aller værste lyden jeg vet er når noen klør / gnir seg i øynene
Karamba Skrevet 15. november 2006 #73 Skrevet 15. november 2006 Jeg fryser på ryggen når noen skraper gaffelen mot tallerken :hår: ← Samme her!
Elle_liten Skrevet 16. november 2006 #75 Skrevet 16. november 2006 Her kommer lista mi: -samboeren min som spiser frokostblanding, spesielt de dagene han står opp før meg. Da hører jeg "klunk, klunk, klunk" fra stua. Irriterende når man er trøøøøtt. -samboeren min når han skal skjære opp potetene sine på tallerken, eller dvs. han hugger dem i stykker (samme "klunk"-lyden) -Hvis jeg er sliten en dag får jeg helt hetta når mine 1.klassinger roper navnet mitt ørten ganger på rad. Jeg prøver å lære dem at jeg bare kan hjelpe èn av gangen...... Da kjemper jeg en indre kamp for å smile og forklare podene at de må stille i kø/vente på tur/rekke opp hånda for jeg kan bare hjelpe en om gangen, men alle skal få hjelp..... -pappas slafsing, smatting og munnlyder under middagen. -min kollegas sukking...........................(h*n har d så fooooorferdelig) -festende studenter om natta, i bakgården, midt i uka. DET FINNES FOLK SOM JOBBER I DENNE VERDEN!!!! -knekking av fingre -ustoppelig snufsing på bussen eller toget. PUSS NESA!!!! -umelodiøs plystring -når andre "tramper" med helen mens de sitter og fører en samtale (vanskelig å forklare) -feil uttale av skj-lyden (høres mindre intelligent ut) Tror ikke det er mer nå......
hjertesukka Skrevet 16. november 2006 #76 Skrevet 16. november 2006 All musikk som legges OVER tale på radio og TV. Nå har de begynt med det i nyhetene også
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #77 Skrevet 16. november 2006 Lyden av ting som skraper mot veggene i fryseboksen når de tas opp.
Gjest Talula Skrevet 17. november 2006 #78 Skrevet 17. november 2006 Den verste lyden er metall som skraper mot hverandre, gjerne bestikk, grøss.. Ellers er høy smatting plagsomt.. Må vel også ta med folk som ikke klarer forskjellen på sj og kj/ki de skal f.eks på sjino eller spise sjøttkaker..det er en smule irriterende..
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 18. november 2006 #79 Skrevet 18. november 2006 Klarer ikke lyden av høye, skjærende kvinnestemmer. Kjenner hårene reiser seg helt ned til halebenet.
emondak Skrevet 18. november 2006 #80 Skrevet 18. november 2006 "Lyden" av at noen tar på, eller skraper neglene bortover ubehandelt porselen.. Herregud, får ståpels bare ved tanken av det.. Eller bare det å dra hånden over ubehandlet porselen er fantastisk ubehagelig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå